مدیر جهادکشاورزی رفسنجان خبر داد:

تشکیل انجمن صنفی فروشندگان سم در رفسنجان

  • شناسه خبر: 128850
تشکیل انجمن صنفی فروشندگان سم در رفسنجان

مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: انجمن صنفی فروشندگان سم در رفسنجان به منظور دفاع از حقوق کارشناسان فنی و پیگیری مسائل و مشکلات در این زمینه تشکیل شده است.

خانه » پزشکی و سلامت » تشکیل انجمن صنفی فروشندگان سم در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، حسین رضایی مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان صبح امروز درجلسه کمیته نظارت بر نهادهای کشاورزی ضمن تاکید بر رعایت مسائل ایمنی در سم پاشی اظهار داشت :انبارهای سم با جدیت پیگیری می شود تا پایان سال ۹۶  این مشکل حل شود و به بیرون از شهر منتقل خواهند شد .

وی تصریح کرد :در فروشگاه های سم فروشی باید کارشناس فنی  وجود داشته باشد به دلیل اینکه  هر سمی که از مغازه خریداری می شود و در باغات مورد استفاده قرار می گیرد بر اثر استفاده از ان سم  هر حادثه ای که اتفاق بیفتد مسئولیتش بر عهده فروشنده می باشد .

رضایی افزود :مسئولیت کارشناسان فنی ما بسیار سخت است باید حواسشان باشد و قدر جایگاه خود را بدانند فروشندگی سم کار تخصصی است مانند سوپر مارکت و لوازم یدکی نیست ،یک توصیه اشتباه، یک سم غیر معتبر می تواند ممکن است  مضرات جبران ناپذیری داشته باشد .

وی با بیان  اینکه انجمن صنفی فروشندگان سم تشکیل شده است گفت :تشکیل این انجمن به  منظور دفاع از حقوق کارشناسان فنی می باشد و پیگیری مسائل و مشکلات دیگر می باشد ، امید داریم تلاش کنیم جایگاه خود را ارتقا دهیم .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان