دبیر ستاد اقامه نمازاستان کرمان مطرح کرد :

ساخت مراکز فرهنگی بر مبنای تفکر اهل بیتی راهی برای رسیدن به حق است

  • شناسه خبر: 128669
ساخت مراکز فرهنگی بر مبنای تفکر اهل بیتی راهی برای رسیدن به حق است

حجت الاسلام مهدی عرب پور گفت : ساخت مراکز فرهنگی ، بر منبای تفکر ولایی و اهل بیتی انسان ساز است و امروز هم بر پایه اندیشه های بلند مقام معظم رهبری استوار است می تواند راه بسیار پویا و مساعدی برای رسیدن به حق باشد.

خانه » فرهنگی مذهبی » ساخت مراکز فرهنگی بر مبنای تفکر اهل بیتی راهی برای رسیدن به حق است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام مهدی عرب پور دبیر ستاد اقامه نمازاستان کرمان  روز گذشته در همایش روز جهانی مسجد و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در خیریه سیدالشهدا روستای داوران رفسنجان اظهار داشت:از بدو خلقت ادم تا به امروز جبهه حق و باطل رو در روی هم ایستاده اند باطل تلاش خودش را انجام میدهد و جبهه حق بر حقانیت خودش پافشاری می کند .

وی تصریح کرد :امروز این خط  و راه تداوم دارد جبهه حق همیشه پیروز بوده است و وعده خدا هم همین است .

حجت الاسلام عرب پور بیان داشت :روز جهانی مسجد ،هفته دولت و ایام خاص ذی الحجه و روز عرفه و روز عید قربان و تشییع جنازه شهید حججی که فردا برگزار می شود همه این مناسبتها در جبهه حق سه عنصر بسیار اثر گذار را به همراه دارند ، عنصر تفکر ،ظرفیت تربیت و نیروهای تربیت شده ،جبهه باطل همیشه با این سه عنصر در تضاد و مبارزه بوده است .

وی افزود :در عنصر ایدئولوژیک به ما یاد داده اند و پیامبر در غدیر اعلام نمود بعد از من فکر و اندیشه باید از منبع امامت اخذ شود امامان فکر و اندیشه را به ما می دهند و ما معتقدیم اگر کسی با انها همراهی نکند در گمراهی است .

عرب پور با بیان اینکه اگر کسی فکر و اندیشه اش برگرفته از ائمه اطهار  باشد ارزشمند است تاکید داشت :با این تفکر اهل بیتی و ولایی از زمان حضرت علی (ع) که درب خانه او را اتش زدند تا به امروز مبارزه شده است .

دبیر ستاد اقامه نمازاستان کرمان به فلسفه ائمه اطهار در بیان حق اشاره کرد و گفت :مساجد و تکیه های فرهنگی که انسان را تربیت می کنند مورد خشم دشمن قرار می گیرند چه بسا مساجدی را ویران کردند ولی از درون همین مساجد ادمهای بزرگی چون شهید مطهری باهنر و رجایی و هزاران شهیدی که در مسیر حق هم در دروان دفاع مقدس و هم در فتنه تکفیریها به شهادت رسیدند .

وی افزود :امروز دشمن با مساجد ،با تفکر اهل بیتی ،مراکز فرهنگی و افسران فرهنگی دشمنی و مخالفت می کند ،چرا شهید بهشتی و یارانش باید در خشم دشمن بسوزند ؟چرا در حادثه نخست وزیرزی دو شهید رجایی و باهنر باید شهید شوند ؟و امروز هم باید شاهد سر بریدن انسانهای مومن توسط داعش و تکفیریها باشیم  برای اینکه جبهه باطل می داند هم نیروها ، مراکز و هم فکرولایی با هم  می تواند بسیجی علیه کفر بسازند که برای همیشه این  مسیر ادامه خواهد یافت.

وی ساخت مراکز فرهنگی که انسانهای بزرگی را تربیت می نماید را مهم دانست و گفت : ساخت چنین مراکزی، بر مبنای تفکر ولایی و اهل بیتی انسان ساز است و امروز هم بر پایه اندیشه های بلند مقام معظم رهبری استوار است واین اندیشه ها میتواند سد بلندی باشد در برابر دشمن و راه بسیار پویا و مساعدی برای رسیدن به حق باشد اینجاست که ساخت چنین مجموعه هایی ارزش پیدا می کند .

 

 

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام عرب پور امام جمعه موقت کرمان خیریه سید الشهدای روستای داوران مراکر فرهنگی همایش روز جهانی مسجد در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان