وعده فرماندار رفسنجان در زمینه اصلاح آب شرب روستای داوران

  • شناسه خبر: 128665
وعده فرماندار رفسنجان در زمینه اصلاح آب شرب روستای داوران

فرماندار رفسنجان به اهالی این روستا وعده داد تا برای اصلاح وضعیت اب شرب این منطقه بودجه لازم را تخصیص دهد.

خانه » اجتماعی » وعده فرماندار رفسنجان در زمینه اصلاح آب شرب روستای داوران

به گزارش خانه خشتی ؛ فرماندار رفسنجان روز گذشته در همایش روز جهانی مسجد و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در خیریه سیدالشهدا روستای داوران اظهارداشت :امروز انتظار مردم و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع است که کشوری که بخواهد مقاوم باشد در کنار قوام فرهنگی و دفاعی،باید در حوزه اقتصاد هم مقاوم شود .

وی تصریح کرد :اگر ما نیروهای خوب و ساخت سازهای مناسب داشته باشیم  ولی پایه های اقتصادیمان ضعیف شود اینجاست که دشمن نفوذ می کند و تلاش می کند با حضور خودش بر کشور ما مسلط شود .

فرماندار با اشاره به اینکه مساجد باید کارکردهای اصلی خود را پیدا کنند افزود :مسجد باید پایگاه بزرگ فرهنگی ،اقتصادی ،سیاسی و نظامی و اجرایی هر منطقه ای باشد در سالیان گذشته مسجد مرکز هر روستا و شهر بود و همیشه مسجد محور همه کارها بود و مردم دسترسی به مسجد برایشان اسان بوده است .

وی خاطرنشان  کرد :بازاریان باید به مسجد متصل باشند و کسب و کار ما باید اسلامی باشد مردم باید رغبت داشته باشند که همسایه مسجد باشند توجه به مسجد یعنی توجه به عقلانیت ،انسانیت و رشد است .

ملانوری بیان داشت :عزت ها در مسجد  و در اراده خداوند است قدرتی که امروز کشور ما دارد به برکت مساجد است در روزهای شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس همه حرکتها قهرمانانه از مساجد شروع شد .

فرماندار اذعان داشت :هم باید به مساجد توجه اساسی و محوری شود و هم به اقتصاد  و اقتصادی موفق است که اقتصاد اسلامی باشد ما برای رونق تولید ، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان طرح احیا گران ابادی به عنوان یک طرح بومی را در روستاها اجرا می کنیم و پایگاه اصلی ما در این طرح مسجد می باشد .

وی ادامه داد :در همه مناطق سرمایه های ارزشمندی وجود دارد مهم این است که سرمایه ها را بشناسیم و با انگیزه و اعتماد این سرمایه ها در مسیر توسعه منطقه قرار دهیم .

ملانوری به توسعه همه جانبه و پایدار در شهرستان اشاره کرد و گفت :توسعه ای که همه نیازهای منطقه ما در ان دیده شود ،گرامیداشت روز جهانی مساجد و یاد شهیدان رجایی و باهنر  در راستای این است که ما در مسیر اهداف انها حرکت کنیم .

وی تاکید داشت :نیروی جوان و توان ایده پردازان ما در کنار منابع موجود برای رونق مساجد ، کسب و کار ، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کمک کنند ،توسعه همه جانبه یعنی ما همراه با مسائل فرهنگی ،اجتماعی و اسیب های اجتماعی و اعتقادی و اقتصادی  با هم به این موضوعات بپردازیم .

وی ضمن تبریک دهم شهریور سالروز ثبت ملی پسته به اب شرب منطقه داوران اشاره کرد و گفت : اب شرب این منطقه مشکل دارد به علت فرسودگی شبکه، مقدار زیادی اب از بین میرود به مردم این منطقه قول می دهیم اعتباری جهت اصلاح شبکه اب این منطقه در نظر بگیریم  .

 

 

برچسب ها:
خیریه سید الشهداء روز جهانی مسجد روستای داوران فرماندار رفسنجان وعده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان