همایش روز جهانی مسجد در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 128625
همایش روز جهانی مسجد در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

همایش روز جهانی مسجد با جضور امام جمعه ، فرماندار و مردم منطقه داوران برگزار شد

خانه » اجتماعی » همایش روز جهانی مسجد در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز همایش روز جهانی مسجد با جضور امام جمعه ، فرماندار و مردم منطقه داوران برگزار شد . مجری این برنامه امیرحسین رجبی مجری توانمند صدا و سیما بود و در پایان مراسم به قید قرعه جوایزی افراد حاضر در همایش اهدا شد .

برچسب ها:
همایش روز جهانی مسجد در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • آقای ف

    سلام تشکر از اینکه مهندس بادپروا به روستای ما آمدند و قدم رنجه فرمودند. چند عیب داشت اول اینکه مجری برنامه بچه سال بود به خصوص حرفی زد که خیلی ناراحت شدم در هنگام اهدا جوائز به خانمی که برنده شده بود چون خطش خوانا نبود گفت یک هدیه از طرف من این خانم را به کلاش خطاطی بفرستید آن خانم خیلی خجالت کشید برای همایش مساجد باید از مجرهای مسن و باتجربه استفاده شوn. .... به نظرم من میهمان را دعوت کرده اند هرکسی را میدید یا صندوق کمیته بهش می داد و یا میگفت چقدر جایزه مدهید و یا در ملا عام امام جمعه محترم را تو رودرواسی قرار میداد که کمک کند. کاری میکنند که دیگر مسئولی جرات نکند به داوران بیاید. دیگر اینکه برنامه ها را دیر شروع کردند. و مداح روشندل که واقعاصدایش عالی بود زمانی استفاده کردند که همه در حال رفتن بودند. از همه بدتر خودتان در جریان بودید بعد از رفتن امام جمعه محترم آهنگهای مبتذول که از نسل کوروشو..... پخش میشد. واقعا متاسفم. البته نیت آقای مهدینژاد خیر است ای کاش در آینده اشتباهات تکرار نشود. از آن روز رفیقهایم میگویند داورانیها میهمان دعوت میکنند که جیبهایشان را خالی کنند.

    خانم.ز

    سلام مراسم واقعالی عالی بود جز یک مورد که مجری مراسم بچه سال بود ظرفیت نداشت و اهنگ مبتذل در شان مراسم مسجد نبود البته تا زمانی که فرماندار و روسا بودند مذهبی بود همینکه آنها رفتند از کانال مذهبی خارج شدند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان