در دیدار فرماندار و فرمانده سپاه رفسنجان عنوان شد:

اتحاد و همدلی بزرگترین خدمت به نظام جمهوری است

  • شناسه خبر: 128471
اتحاد و همدلی بزرگترین خدمت به نظام جمهوری است

فرماندار رفسنجان گفت: اگرهمه با هم باشیم وحدت کلمه صورت می گیرد رمز پیروزی انقلاب هم اتحاد و همدلی بود.

خانه » رفسنجان » اتحاد و همدلی بزرگترین خدمت به نظام جمهوری است

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ سلطانی فرمانده به همراه سرگرد پساوند جانشین سپاه رفسنجان و جمعی از پرسنل با حضور در فرمانداری رفسنجان با حمید ملانوری فرماندار دیدار کردند.

سرهنگ سلطانی در این  اظهار داشت : کمیته ای جهت شناسایی افراد نیازمند برای محرومیت زدایی در روستاها خنامان ،راویز دره در و داوران با کمک خیرین و اداره بهزیستی  در دستور کار داریم  .

وی تصریح کرد : امیدواریم با کمک شهرداری ،شورای شهر،سازمان تبلیغات ،اداره ارشاد و فرمانداری هر کجا نیاز است کارهایی که در شان مردم رفسنجان است انجام دهیم .

فرماندار رفسنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت :اگرهمه با هم باشیم وحدت کلمه صورت می گیرد رمز پیروزی انقلاب هم اتحاد و همدلی بود.

وی با بیان اینکه توسعه کشور با همراهی و همدلی صورت می گیرد تصریح کرد :بین دستگاه های اجرایی در شهرستان اتحاد وجود دارد به خاطر همین اتحاد است که موفقیت هایی درشهرستان صورت گرفته است ،وضعیت شهرستان ما نسبت به دیگر شهرستانها وضعیتی خوبی دارد .

ملانوی بیان داشت :بزرگترین خدمتی که ما میتوانیم برای کشور انجام دهیم این است که با هم باشیم و اگر اختلافی پیش اید خسارتش از دوران هشت سال دفاع مقدس کمتر نخواهد بود .

وی افزود :دشمن با جنگ تحمیلی  که به راه انداخت جوانان و سرمایه های ما را از ما گرفت ولی ما را مقاومتر ساخت، قصد انها تخریب کشور بود که موفق نشده اند امروز دشمن از طریق جنگ نرم  اعتیاد و مشروبات الکی وارد شده که باید در این زمنیه هوشیار باشیم .

ملانوری خاطرنشان کرد :در رفسنجان اگر کاهش جرائم و رشد شاخص هایی امنیتی را داریم بخشی از ان را مدیون نیروی بسیج هستیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان