امام جمعه رفسنجان در شورای اداری مطرح کرد:

هیچ کس نمی تواند از مردم گله کند / الان وقت عمل است نه حرف

  • شناسه خبر: 128255
هیچ کس نمی تواند از مردم گله کند / الان وقت عمل است نه حرف

امام جمعه رفسنجان گفت:مردم وظایف خود را انجام دادند و هیچ کس نمی تواند از آنان گله کنند الان نوبت عمل شماست نه حرف تا مردم هفته به هفته خدمات دولت را ببینند.

خانه » آخرین اخبار » هیچ کس نمی تواند از مردم گله کند / الان وقت عمل است نه حرف

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که صبح امروز با حضور مشاور استاندار کرمان در فرمانداری برگزار شد ، با عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) به ذکر روایتی از ایشان پرداخت و اظهار داشت: آگاهی در دین نباشد موجب گمراهی فرد می شود گاهی وقتها بر حسب ظاهر در مسیر دین قرار داریم اما در حقیقت اینطور نیست.

وی افزود: شناخت نسبت به دین از وظایف فردی ماست ؛ کارگزاری را نباید یادمان برود که مسئولیت ها امانت است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: پستی و بلندی زندگی فراروی زندگی ماست در برابر ناملایمات بایستی صبر و تحمل داشته باشیم.

وی به مراسم تحلیف ریاست جمهوری و دیدار هیات دولت با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت:  رهبری در این دیدار بر تحمل طرف مقابل و پذیرش انتقاد اهمیت دادند.

رمضانی پور بیان داشت: اقتصاد یعنی میانه روی اقتصاد مقاومتی یعنی انکه به گونه ای پیاده شود که هر حادثه ای نتواند اقتصاد جامعه را متزلزل کند و دستخوش خود قرار دهد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در ابتدای شروع بکار دولت دوازدهم و شوراها قرار داریم آرزوی موفقیت برای دولت و شوراها را داریم تا در این دوره چهارساله که امانتی به دست انان است بتوانند خدمات ارزنده به ملتی که در همه صحنه ها سنگ تمام گذاشتند ارائه کنند.

وی افزود: مردم وظایف خود را انجام دادند و هیچ کس نمی تواند از آنان گله کنند الان نوبت عمل شماست نه حرف تا مردم هفته به هفته خدمات دولت را ببینند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اظهار نارضایتی کردند از آمارهای ارائه شده از سوی دولت ، این آمارها در زندگی مردم نقش ندارد مردم کف زندگیشان را می ببینند که نمی توانند معیشتشان را درست کنند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان