میدان آزادی رفسنجان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داده شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 128195
میدان آزادی رفسنجان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داده شد/تصاویر

ورودی رفسنجان تامیدان ازادی و میدان ازادی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد و همچنین میدان امیرکبیر که قبلا به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شده بود به نام قبلی (امیر کبیر) باز گشت.

خانه » سیاسی » میدان آزادی رفسنجان به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر نام داده شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به گفته ی حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان در مراسم گرامیداشت  زادروز ایت الله هاشمی رفسنجانی که روز گذشته در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد ، با توجه به تصمیم اعضای شورای شهر به مناسبت زادروز ایشان ورودی رفسنجان تامیدان ازادی و میدان ازادی به نام ایشان نامگذاری می شود و همچنین میدان امیرکبیر که قبلا به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شده بود به نام قبلی (امیر کبیر) باز میگردد.

هاشمیان در این مراسم به تکریم بزرگان در دین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت :مجلسی که برای تکریم بزرگان برگزار می شود از سنت های حسنه ای است که دین ما بر ان صحه گذاشته است .

وی تصریح کرد :خداوند در قران کریم و همچنین روایاتی زیادی از ائمه اطهار در خصوص تکریم بزرگان وجود دارد که به ان سفارش شده است ،احترام و تکریم بزرگانی چون هاشمی رفسنجانی که همه ابعاد شخصیتی را دارند مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان بیان داشت :همه مصادیق شخصیتی در وجود ایشان موج می زند و کسی نمی تواند شخصیت وی را تشریح کند نامگذاری محلات و میادین شهر به نام وی نشان از نفوذ قلبی ایشان در قلوب مردم دارد که خدمات صادقانه ای را برای کشور انجام داده است .

رئیس شورای جدید شهر رفسنجانی نامگذاری میدان امام حسین(ع) در سال ۸۸ را رفتاری نابهنجار دانست و گفت: مردم از رفسنجان که  به شهر دیار ایت الله هاشمی رفسنجانی مشهور است انتظار خاصی دارند ،نامگذاری میادین شهر بنام ایشان چیزی به ارزش ایشان اضافه نمی کند بلکه نشانه فهم ، شعور و درایت مردم ان شهر است.

 

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    طبق مصوبه پنجمین دوره شورا ... چطور سریع جلسه گذاشتن و مصوبه گذروندن ای بشم... ایکاش در راه انداختن کار مردم و حل سایر مشکلات شهر هم همینطور سریع مصوبه میدادن بیرون...

    شهروند رفسنجان

    شما فقط زمانی مردم را دارای شعور و درایت می دونید که به شما رای بدهند به محض اینکه نظر مردم به طرف کسان دیگری رفت می شوند گوساله های که به یک گاو رای داده اند... می دونم ادمین این نظر رو تایید نمی کند...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان