وزیر اسبق علوم ، تحقيقات و فناوري مطرح کرد :

خاطرات هاشمی برای آینده راهگشاست

  • شناسه خبر: 128192
خاطرات هاشمی برای آینده راهگشاست

وزیر اسبق علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی خاطرات خود را به صورت روزمره یادداشت می کردند که خاطرات وی می تواند برای نسل های اینده راهگشا باشد.

خانه » اجتماعی » خاطرات هاشمی برای آینده راهگشاست

به گزارش خانه خشتی ؛ مصطفی معین وزیر اسبق علوم روز گذشته در مراسم گرامیداشت  زادروز ایت الله هاشمی رفسنجانی به خاطرات دوران خود و مرحوم هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و اظهار داشت : اشنایی من با ایشان به نیم قرن می رسد وی نگاه اعتقادی ،انقلابی و جهانی داشتند.

وی تصریح کرد :وجود ایشان در خط مقدم مبارزات انقلاب ،دوران سازندگی ، اصلاحات ، دفاع مقدس ،جبهه اصلاحات وهمچنین ده سال اخیر عمر ،نشان از وجود پتانسیل عظیمی است که خداوند در وجود ایشان نهاده بود .

دکتر معین بیان داشت :من با ایشان ارتباط نزدیکی داشتم یکی از قطب های علمی کشور در دوران وی در شهرستان شکل گرفت .

وی افزود :روحیه انقلابی گری و ظلم ستیزی در بیانات ایشان مشهود است وی علاوه بر اینکه یک سیاستمدار ومدیر واقعی بود در بسیاری از امور عالمانه برخورد می کردند بسیار صمیمی و روشن فکر بودند .

دکر معین خاطرنشان کرد :وی در دهه اخر عمر مورد بی مهری قرار گرفتند ولی انفجار مردم در ۹دی ماه انفجار عواطف و احساسات مردم بود .

وی تاکید کرد :ایشان خاطرات خود را به صورت روزمره یادداشت می کردند که خاطرات وی می تواند برای نسل های اینده راهگشا باشد.

 

 

 

برچسب ها:
زادروز هاشمی رفسنجانی مصطفی معین هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    آقای معین اگه واقعا هاشمی رفسنجانی به گفته شما:"....یک سیاستمدار ومدیر واقعی بود در بسیاری از امور عالمانه برخورد می کردند بسیار صمیمی و روشن فکر بودند " چرا در انتخابات سال 1384 ریاست جمهوری شخص شما و همفکرانتان به نفع ایشان کنار نکشیدید تا احمدی نزاد رای نیاورد؟؟؟ حالا که رفته این حرفها رو میزنید مردم گوش دراز نیستند یا شایدم ....؟؟؟؟

    شهروند رفسنجان

    چرا فقط دهه آخر عمر ایشان؟؟؟ چرا از دورانی که بر وی در انتخابات مجلس ششم و سالهای که یکی از روشنفکران اصلاحت برای ایشان کتابی تحت عنوان " ع. س" نوشت و همه اصلاحاتی ها به ایشان حمله ور بودید چیزی نمی گید؟ رفتارهای شما در آن سالها زمینه ساز رفتارهای بعدی شد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان