با احداث نیروگاه تولید برق سیکل( ترکیبی ) در رفسنجان

مشکل بیکاری هزار نفر در رفسنجان رفع خواهد شد

  • شناسه خبر: 12818
مشکل بیکاری هزار نفر در رفسنجان رفع خواهد شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رفسنجان :با احداث این نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی حرکتی در جهت صنعتی شدن شهرستان خواهیم داشت و از نظر اشتغالزایی نیز راه گشا می باشد .  بخشی مدیر روابط عمومی فرمانداری افزود : این پروژه با تزریق اعتباری بالغ بر۱۲۰۰ میلیون دلار از سوی […]

خانه » آخرین اخبار » مشکل بیکاری هزار نفر در رفسنجان رفع خواهد شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رفسنجان :با احداث این نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی حرکتی در جهت صنعتی شدن شهرستان خواهیم داشت و از نظر اشتغالزایی نیز راه گشا می باشد .

 بخشی مدیر روابط عمومی فرمانداری افزود : این پروژه با تزریق اعتباری بالغ بر۱۲۰۰ میلیون دلار از سوی شرکتهای چینیدر کبوترخان اجرا خواهد شد و در ۳ سال آینده می توان از برق تولید شده این نیروگاه استفاده کرد.

وی در ادامه بیان داشت : با وارد شدن توربینهای بخار و گاز در این سیستم احتمال افزایش تولیذ برق تا هزار مگا وات را شاهد خواهیم بود

بخشی تصریح کرد این شرکتهای چینی بیشترین پروژه ها را در خاورمیانه – هند- پاکساتان – ویتنام و عراق داشته و در کشورمان پروژه سهند را نیز اجرا کرده است و سابقه طولانی فعالیت در ایران را دارا است .

وی خاطر نشان کرد : پس از مرحله بهره برداری از این پروژه اعتنبار سرمایه گذادان چینی به صورت اقساط به آنها بازگردانده خواهد شد.

برچسب ها:
با احداث نیروگاه تولید برق سیکل( ترکیبی ) در رفسنجان مشکل بیکاری هزار نفر در رفسنجان رفع خواهد شد. مشکل بیکاری هزار نفر در رفسنجان رفع خواهد شد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان