پشت پرده ترک تمرینات توسط بازیکن رفسنجانی مس

  • شناسه خبر: 128119
پشت پرده ترک تمرینات توسط بازیکن رفسنجانی مس

سجاد حیدری بازیکن رفسنجانی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از چندین نوبت درگیری در تمرینات این تیم در اردوهای تهران و رفسنجان، در نهایت پس از ترک تمرینات از حضور در تمرینات گروهی این تیم کنار گذاشته شد.

خانه » آخرین اخبار » پشت پرده ترک تمرینات توسط بازیکن رفسنجانی مس

به گزارش خانه خشتی ، سجاد حیدری بازیکن بومی مس که در دو فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عضو تیم نیروی زمینی تهران بوده است در فصل جدید و در حالی که تا پایان نیم فصل اول با مس رفسنجان قرارداد داشته است با نظر محمود محمودی نیا مدیرعامل و علی سامره سرمربی مس رفسنجان به تیم سابق خود بازگشت و در دو بازی ابتدایی فصل نیز برای این تیم به میدان رفت.

داستان از آنجا شروع می شود که این بازیکن در اردوی تهران با یکی از مربیان تیم درگیری پیدا می کند و طبق آیین انضباطی باشگاه مشمول جریمه نقدی قرار می گیرد اما بنا به خواست مدیرعامل و موافقت سرمربی از این جریمه معاف و دوباره به تمرینات باز می گردد.

این اما پایان کار نبود و این بازیکن پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک و در جلسه تمرینی با یکی دیگر از بازیکنان درگیری لفظی پیدا می کند و بدون توجه به مدیر و سرمربی تیم زمین تمرین را ترک می کند و به دلیل تکرار این رفتار، اینبار توسط علی سامره سرمربی تیم از حضور در تمرینات گروهی کنار گذاشته و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می گیرد.

حیدری علاوه بر این چندین بار نیز در تمرینات و در جمع بازیکنان پیرامون مسائل مالی و پرداختی باشگاه جملاتی خلاف واقع به زبان آورده و به تحریک هم تیمی های خود پرداخته بود.

نکته جالب اما این است که وی علیرغم اینکه با نارنجی پوشان قرارداد داشته، در فصل جدید با قراردادی جدید و البتع مبلغی قابل توجه به مس رفسنجان بازگشته و حتی پس از نادر فتح اللهی و علیرغم سوابق کمتر نسبت به بسیاری از بازیکنان بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز به بازو بسته است.

حیدری در محافل خصوصی و جمع بازیکنان مس رفسنجان نیز بارها از عدم علاقه حضور خود در تیم مس گفته است و با بیان اینکه دلم با تیم نیست به دنبال جدایی از مس بوده است.

نکته جالب دیگر آن است که تنها باشگاه خواستار وی گل گهر سیرجان می باشد که وینگو بگوویچ سرمربی این تیم بارها و بر خلاف مقررات حرفه ای و روح جوانمردی فوتبال با این بازیکن تماس گرفته و خواستار حضور وی در جمع سیرجانی ها شده است.
این رفتار غیر حرفه ای از سرمربی گل گهر و نیز رفتار نامناسب حیدری جوان بسیاری از هواداران مس رفسنجان را نگران وضعیت آتی نارنجی پوشان کرده است.

این روزها و در حالی که دست سامره جوان حسابی بسته است و تیمش بدون امیرحسین موسی زاده محروم و علیرضا میرزاحسینی و بهرام رشیدفرخی مصدوم راهی شیراز شده است، رفتار غیر حرفه ای حیدری بیشتر به چشم می آید تا نشان دهد در آن طرف علی سامره شدیدا بر اصول حرفه ای خود پایبند است.

متاسفانه انجام این رفتار از سوی حیدری از آنجا جای تاسف دارد که این بازیکن بومی رفسنجان می باشد و به راحتی با تیم شهر و زادگاه خود بازی می کند و در شرایطی حساس و علیرغم مشکلات و مسائل مختلف، خود نیز پایه
گذار حواشی بسیار در تیم و باشگاه می باشد.

شنیده ها اما حکایت از آن دارد که باشگاه مس به وی هشدار داده است تا هر چه سریعتر تکلیف خود را روشن کند و یا با قبول عذرخواهی و پذیرش جریمه انصباطی به تمرینات بازگردد و یا اینکه با پرداخت مبلغ قرارداد خود به عنوان شرط رضایتنامه از این تیم جدا شود.

در نهایت باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا حیدری به جمع نارنجی پوشان باز می گردد و یا اینکه او را در لباس آبی تیم رقیب سیرجانی خواهیم دید.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان

نویسنده محفوظ

برچسب ها:
بازیکن پشت پرده تیم فوتبال مس رفسنجان فوتبال رفسنجان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان