رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان باید کنار برود ، مثل احمدی نژاد !!؟

  • شناسه خبر: 128113
رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان باید کنار برود ، مثل احمدی نژاد !!؟

این گفته ی محمد علی دهقان رئیس داشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان است که من باید پس از عهده داری دو دوره ریاست انجمن ریاضی ایران از این سمت بروم مثل احمدی نژاد!!؟

خانه » رفسنجان » رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان باید کنار برود ، مثل احمدی نژاد !!؟

به گزارش خانه خشتی ، محمد علی دهقان رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان روز گذشته در نشست خبری که به مناسبت میزبانی این دانشگاه برای کنگره کانگ فوتوآ در دفتر وی برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما رئیس انجمن ریاضی کشور نیز هستید لطفا اخبار این حوزه را بیان بفرمایید در ابتدا به موفقیت ها انجمن ریاضی ایران و مرگ پرفسور میرزاخانی  اشاره کرد و گفت :وی مدال فیلدز ایران  تنها دارنده مدال در کشورهای مسلمان جهان را از ان خود کرد ،با این مدال ،ایران جزء ۱۵ کشور اول دنیا و دارنده مدال فیلدز شد.

وی اضافه کرد :ما رتبه چهارم ریاضی در سطح جهان را داریم که بالاترین انها رتبه پنجم است که ان هم مختص امریکا و چند کشور اروپایی می باشد ،در بین کشورهای مسلمان ترکیه با رتبه دوم ،عربستان در رتبه اول قرار دارند.

دهقان خاطرنشان کرد :چهل و دومین مسابقات ریاضی دانشجویان هفته اینده و چهل و هشتمین کنفراس ریاضی را در پیش رو داریم و همچنین پنجاهمین سال تاسیس انجمن ریاضی ایران را در سال اینده برگزار خواهیم کرد .

وی در پایان به آخرین سال ریاست خود بر انجمن ریاضی ایران اشاره کرد و گفت: سال آینده آخرین سال مسئولیت بنده است ، ریاست انجمن بصورت دو دوره  سه ساله است و هر فرد تنها دو دوره متوالی می تواند این مسئولیت را برعهده گیرد، درست مانند ریاست جمهوری من هم مثل احمدی نژاد!؟ باید کنار بروم.

برچسب ها:
احمدی نژاد رئیس انجمن ریاضی کشور رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان محمد علی دهقان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو بیدار است

    نکته ای داخلش هست که مثال از احمدی نژاد آورده؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان