امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

احمقانه اگر بگوییم کمک نکنیم تا این دولت موفق نشود

  • شناسه خبر: 127935
احمقانه اگر بگوییم کمک نکنیم تا این دولت موفق نشود

امام جمعه رفسنجان گفت :معیشیت و اشتغال اولویت کشور است که حل شدن این دو موضوع سطح رضایتمندی را بالا می برد ،این فکر احمقانه ای است که کسانی بگویند ما کمک نکنیم تا این دولت موفق نشود این نوعی خیانت و ظلم است.

خانه » اجتماعی » احمقانه اگر بگوییم کمک نکنیم تا این دولت موفق نشود

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان صبح امروز در دیدار با فرماندار و مسئولین ادارات رفسنجان که در اولین روز هفته دولت با وی دیدار کردند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای مدافع حرم اظهار داشت :نگاه ایجابی و مثبت در جذب سرمایه گذاریهای خارجی و داخلی صورت گرفته است که  به ارتقای شهرستان کمک خواهد کرد .

وی با بیان  اینکه طرح احیاگران ابادی یکی از طرح های ارزشمند شهرستان است تصریح کرد :روستاها پتانسیل های خوبی دارند زیرساخت در انجا وجود دارد ، همه کمک کنیم این طرح تحقق پیدا کند تا هم وجدان کاری در شهر به وجود امده و همچنین زمینه کار برای جوانان فراهم شود .

امام جمعه بیان داشت :در شهرستان بیکار توانمند نداریم ،افرادی که اظهار بیکاری می کنند یا به بلوغ کاری نرسیده اند یا توانایی لازم را ندارند و بیشتر دنبال کارهای اسان هستند .

وی افزود :اگر اشتغالات ما زیاد باشد معلولین ما هم ب کار گرفته می شوند ،بدترین درد ،نیاز به دیگران است هم عقل و هم قران و روایات نیاز به دیگران را نکوهش می کند فرد باید نیازمند توانایی خود باشد .

رمضانی پور با اشاره به اینکه یازده روز محرم پخش مستقیم عزاداریهای رفسنجان از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد خاطرنشان کرد : این حرکتها باعث رشد شهرستان خواهد شد و باعث ترمیم برخی اسیب ها می شود .

وی اضافه کرد :اگر جدیت و مقابله با فروشندگان مشروبات الکلی در شهر صورت گیرد باعث بی امنی انها شده  و ارامش بین مردم حاکم می شود چراکه ریشه بسیاری از گرفتاریها و مصیبتها مشروبات می باشد .

امام جمعه تاکید داشت :با اجرایی شدن طرح های اشتغالزا در شهر بخش زیادی از معضلات در شهر هم حل خواهد شد بسیاری از اسیب ها در گرو بیکاری است .

وی با بیان اینکه  ثبات مدیریتی برای شهرستان موثر است گفت :  اعتدال در شهر وجود دارد حفظ اعتدال مهم است ، همه مردم و خیریه های در کنار امنیت در شهر فرصتهای خدمت به محرومین را ایجاد کردند .

امام جمعه اذعان داشت :بر اساس اولویتها ،باید مشکلات جامعه و شهرستان را حل کنیم ،معیشیت و اشتغال اولویت کشور است که حل شدن این دو موضوع سطح رضایتمندی را بالا می برد ،این فکر احمقانه ای است که کسانی بگویند ما کمک نکنیم تا این دولت موفق نشود این نوعی خیانت و ظلم است .

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده همیشه موثر است عنوان داشت:در شهرستان کم کاری در رابطه با سرمایه گذاری مشاهده نکردم اگر مشکلی هم باشد در مسئولین بالادستی کشور است که امیدواریم مشکل در این زمینه حل شود .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان