حجت الاسلام رمضانی پور خطاب به مدبران مس: مقصر همه اتفاقات خود شما هستید

هشدار امام جمعه رفسنجان در اعتراض به آزمون استخدامی مس + صوت

  • شناسه خبر: 12792
هشدار امام جمعه رفسنجان در اعتراض به  آزمون استخدامی مس + صوت

حجت الاسلام رمضانی پور: مجتمع مس و سرمایه آن متعلق به مردم رفسنجان است.

خانه » آخرین اخبار » هشدار امام جمعه رفسنجان در اعتراض به آزمون استخدامی مس + صوت

حجت الاسلام رمضانی پور: مجتمع مس و سرمایه آن متعلق به مردم رفسنجان است.
به گزارش خبرنگار  “خانه خشتی”،امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز از روند استخدام نیروی کار در شرکت مس رفسنجان اظهار گله و شکایت کرد و افزود: اشتغال زایی ۱۵۰۰ نیرو در این شرکت که تنها ۸۰۰ نفرِ آنان متعلق به رفسنجان بوده و بقیه آن ها از شهرستان های شهربابک و سیرجان بکارگیری خواهد شد، ناعادلانه است.
وی با اشاره به عدم توجه مسئولین شرکت مس به مردم رفسنجان، ادامه داد: ما قصد تحریک مردم را نداریم، اما این افراد مراقب باشند که کار آن ها سبب نشود تا به شکل دیگری وارد شویم و آن ها را مجبور کنیم که حق مردم را بدهند.
حجت الاسلام رمضانی پور ضمن هشدار به دست اندر کاران این شرکت، گفت: مراقب باشید، از این پس مقصر همه اتفاقاتی که نصیب شما خواهد شد، خودتان هستید و باید پاسخگوی عملکردتان باشید.

امام جمعه رفسنجان هم چنین با یادآوری مناسبت های مختلف امروز، گفت: با ورود به ماه محرم، باید تلاش کنیم از این موقعیت خوب استفاده کنیم و ضمن ارزش نهادن به مراسم عزاداری و سینه زنی و نوحه خوانی و مداحی، از سخنرانی ها نیز بهره بگیریم.
حجت الاسلام رمضانی پور خطاب به مداحان اظهار داشت: با توجه به اینکه مداحان بزرگوار نقش مبلغین کارآمد را ایفا می کنند، شایسته است در مناسبات و برنامه های مذهبی خود، زمانی را به بیان نکات درس آموز و داشتن تدین و تقوا و پایبندی به ارزش ها اختصاص دهند تا حضور بسیار خوبی را مشاهده کنیم.
وی با اشاره به پخش مستقیم عزاداری عمومی مردم رفسنجان در روز هفتم محرم، افزود: جمعیت شهر ما ۱۵۲ هزار نفر است که یقیناً بیش از ۱۲۰ یا ۱۳۰ هزار نفر در عزاداری ها شرکت می کنند.
حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: امسال هم چنین مصلی، آغوش خود را باز کرده و در روز عاشورا پذیرای قدوم مبارک مردم است . امیدواریم بتوانیم با همت مداحان شهر، بهره کافی را از این ایام مذهبی ببریم.
لازم به ذکر است پس از اقامه نماز عصر، نمازگزاران با سردادن شعارهایی، حمایت خود را از مردم غزه علیه اسرائیل اعلام کردند.

صوت

برچسب ها:
هشدار، امام جمعه رفسنجان، مس|، مراقب عملکرد، اعتراض
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    مردم رفسنجان از جمله نجیب ترین افراد ایران هستند و همیشه هم مسئولین مس از این نجابت مردم سواستفاده کرده اند.طی چند سال اخیر مکررا مشاهده شده هیاهو وجوسازی برای مسوولین این شرکت مهم تر از هر چیز بوده

    مهدی

    نه به نظر من مبناهای دیگری هم هست مثلا آب مصرفی آن که از شهربابک میاد و زمین های مردم داره خشک میشه یا حق آلایندگی که به مردم رفسنجان میسره یا آب برگشتی کارخونه که بازم به زمین های رفسنجان سرازیر میشه یا حتی خاک رس مصرفی ذوب یا سیلیس یا سنگ اهک مورد نیازم از شهربابک میاد دیگه قضاوت با خودتون ! به نظر من شهربابک حق بیشتری داره....

    محمدحسین

    اگر مبنای استخدام جمعیت شهرها هست رفسنجان جمعیتش از همه بیشتر است.اگر مبنای استخدام فاصله شهر ها به مجتمع مس هست بازم رفسنجان در اولویت میباشد.من فکر میکنم کوتاهی از مسولین فرماندار ونماینده مجلس هست

    منصور

    اقای محمد حسین! شما که از نظر خودتون رفسنجان نزدیکترین شهر به سرچشمه میدونین، اگر ملاک این بود،پاریز میبایست مالکیت سرچشمه را در دست داشت! استخدام امری عمومی است،امتحان هم فقط برای انتخاب لایق ترین هاست،نه نزدیکترین ها!!!!!! هرچند برای افراد بومی در این امتحان اولویت هایی قرار گرفته شده و گرفته خواهد شد!همین طرز تفکرات این مجتمع رو به این شکل در آورده!! و از اون بدتر این مملکت رو! لطفا کمی برای ارتقاء خودمون تلاش کنیم!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان