توجه شوراها به امور مهم شهرستان با در نظرگرفتن اولویت ها در همه ابعاد مختلف ضروری است

  • شناسه خبر: 127893
توجه شوراها به امور مهم شهرستان با در نظرگرفتن اولویت ها در همه ابعاد مختلف ضروری است

توجه شوراها به امور مهم شهرستان براساس در نظرگرفتن اولویت ها در همه ابعاد مختلف ضروری است و نسبت به محله های اسیب پذیر بیشتر رسیدگی کنند چراکه اسیب از یک محله به محله دیگر سرایت می کند باعث افزایش معضلات اجتماعی خواهد شد .

خانه » آخرین اخبار » توجه شوراها به امور مهم شهرستان با در نظرگرفتن اولویت ها در همه ابعاد مختلف ضروری است

به گزارش خانه خشتی ؛امام جمعه رفسنجان در مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای اسلامی شهر و روستا ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت یاد شهیدان دولت ،رجایی و باهنر اظهار داشت :تحقق معنای واقعی خدمت، در شوراها صورت می گیرد .

وی ضمن بیان روایتی از پیامبر (ص) به جایگاه و اهمیت شورا در اسلام تاکید کرد و بیان داشت :پیامبر فرموده اند شهرهای خود را زیبا بسازید تا چشم نواز باشند و مردم تغییر را احساس کنند .

وی با بیان اینکه شوراها باید متعلق به همه مردم باشد افزود :۴۰ میلیون رای درانتخابات امسال نشان از عظمت و اتحاد ملت ایران است همه مردم در کارهای شهر باید دخیل ومشارکت داشته باشند .

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد :درانتخاب شهرداران و دهیاران باید کارامدی و توانایی افراد در نظر گرفته شود چراکه ضعف شهرداران  و دهیاران به حساب شوراها نوشته می شود .

وی بیان داشت : دهیار و شهردار باید مجری مصوبات شورا باشد سطح خدمات شورا باید گسترده باشد و به همه قسمتهای شهر خدمت رسانی شود نگاه شهردارو دهیار باید عدالت خواهانه باشد و تعادل را رعایت کند .

رمضانی پورافزود : توجه شوراها به امور مهم شهرستان براساس در نظرگرفتن اولویت ها در همه ابعاد مختلف ضروری است و نسبت به محله های اسیب پذیر بیشتر رسیدگی کنند چراکه اسیب از یک محله به محله دیگر سرایت می کند باعث افزایش معضلات اجتماعی خواهد شد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان