محض اطلاع مسئولین ؛

قهرمان دیگری در رفسنجان در آستانه کناره گیری از ورزش به همت نامهربانیها

  • شناسه خبر: 127752
قهرمان دیگری در رفسنجان در آستانه کناره گیری از ورزش به همت نامهربانیها

پس از الهه رضازاده بانوی قهرمان رشته کاراته این بار سعید اکبری ورزشکار پرس سینه در رفسنجان از عدم حمایت مسئولان گلایه دارد و قصد کناره گیری از ورزش را دارد.

خانه » ورزشی » قهرمان دیگری در رفسنجان در آستانه کناره گیری از ورزش به همت نامهربانیها

به گزارش خانه خشتی ، سعید اکبری زاده ورزشکار۳۵ ساله رفسنجان نزدیک به ۱۶ سال است که به عرصه ورزش گام گذاشته و تاکنون ۱۸ عنوان قهرمانی کشور و ۳ قهرمانی اسیا را در کارنامه ورزشی خود ثبت نموده است.
کسب مدال طلا در مسابقات پرس سینه سال ۲۰۱۰ فیلیپین ، ۲۰۱۱ بحرین و ۲۰۱۴ امارات از افتخارات این ورزشکار است.
اکبری که از سال ۸۵ به طور حرفه ای وارد مسابقات پرس سینه شده اکنون درحال اعزام به مسابقات جهانی جمهوری چک است .
سعید اکبری در گفت و گو با خانه خشتی از هزینه های بالای این مسابقات گلایه کرد و گفت: در هر سه این مسابقات که مدال طلا کسب کردم همه هزینه ها را از جیب خودم خرج کردم و هیچکس ، مسئول و ارگانی مرا حمایت نکرد.
وی افزود: برای همه این مسابقات قولهایی به من داده شد که هزینه ها را پرداخت میکنند ولی این اتفاق نیافتد.
این ورزشکار باسابقه در رشته پرس سینه به مسابقات پیش روی خود در جمهوری چک اشاره کرد و گفت: برای این سری از مسابقات قول دادند که هزینه ها را پرداخت کنند انشالله که محقق شود.


اکبری گفت: اگر هزینه این مسابقات هم پرداخت نشود من از جیب خودم در مسابقات شرکت میکنم ، برای این سری مسابقات قرار بود در امریکا برگزار شود که ۳۰ میلیون هزینه اش میشد که میزبانی تغییر کرد و به میزبانی جمهوری چک حدود ۱۰ میلیون هزینه لازم است.
این ورزشکار باسابقه گفت: این مسابقات احتمالا مسابقه خدا حافظی من باشد به خاطر کم لطفی مسئولین ؛ در مسابقات جمهوری چک تنها دو نفر از ایران انتخاب شدند یکی من ویکی اقای مافی از قزوین واقعا برای مسئولین جای تاسف دارد که وقتی دو نفراز ایران انتخاب شدند و یکی رفسنجانی است ولی حمایتش نمیکنند.
اکبری گفت: در این شهرها امثال من زیاد هستند آقای خادم قهرمان دوچرخه سواری اسیا هستند ولی توجه ای بهشان نشده یا خانم رضازاده در کاراته ؛ همه این قهرمانیها با هزینه خود ورزشکاران و زحمت بدست می اید ولی هیچ حمایتی نمیشوند.
اکبری به مدیریت سابق علی زینلی در باشگاه مس رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: ایشان خیلی به من لطف داشتند و همیشه در حد توانشان من را یاری کردند.


این ورزشکار پرس سینه از وضعیت شغلی ورزشکاران در رفسنجان نیز ابراز گلایه کرد و گفت: ،هیچ ورزشکار حرفه ای کار درستی ندارد در رفسنجان شاید حدود ۱۰ نفر قهرمان حرفه ای حضور داشته باشد که هیچ کدام کار درستی ندارند.
اکبری اظهار داشت: ما ورزشکاران برای دل خودمان کار میکنیم و اگر برای حرف بقیه بود ما اصلا برای شرکت در مسابقات نمیرفتیم .
وی بیان داشت: تشکر میکنم از همه کسانی که مرا حمایت کردند و تشکر ویژه دارم از دوست و مربی گرامیم آقای منصور پور میرزایی که همیشه در کنار من بودند؛ از مسئولین درخواست میکنم یک نگاه ویژه به ورزشکاران این شهر داشته باشند نه فقط رشته ما بلکه هر ورزشی سختی خود را دارد.
سعید اکبری از اعضای هئیت پرورش اندام شهرستان است و قرار است در قالب تیم ملی در ۲۰ شهریورماه جاری به مسابقات جهانی جمهوری چک اعزام شود.

برچسب ها:
پرس سینه سعید اکبری قهرمان رسس سینه ورزش در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان