ماجرای ۲۴ تن برنج قاچاقی که با سر سالم به رفسنجان نرسید

  • شناسه خبر: 127743
ماجرای ۲۴ تن برنج قاچاقی که با سر سالم به رفسنجان نرسید

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۶ تن برنج قاچاق در پی واژگونی یک دستگاه اسکانیا در محور کرمان به رفسنجان خبر داد.

خانه » اجتماعی » ماجرای ۲۴ تن برنج قاچاقی که با سر سالم به رفسنجان نرسید

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی کشاورزی گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی در محور باغین-رفسنجان بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه رباط شهرستان کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد یک دستگاه اسکانیا با دو سرنشین که حامل ۲۴ تن برنج قاچاق بوده به دلایلی واژگون و پس از برخورد با پل دچار حریق شده است.

سرهنگ کشاورزی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو به سبب شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین خودرو نیز توسط عوامل ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه ۱۸ تن برنج در آتش سوخت گفت: پس از اطفا حریق خودرو توسط عوامل ماموران انتظامی ۶ تن برنج قاچاق کشف شد.

برچسب ها:
برنج قاچاق قاچاق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    سلام و خسته نباشید خدمت برادران نیروی انتظامی. یه سوال برای من و ثطعا سایر مردم بوجود می آید که اگر این تریلردچار حادثه نشده بود ، قاچاق بودن محموله کشف نمی شد؟ یا کشف می شد ولی.... ممنون که نظرم رو منتشر و برادران محترم و فعال نیروی انتظامی پاسخ دهند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان