بازدید مدیرکل زندانهای و رئیس کل دادگستری استان کرمان از زندان رفسنجان

  • شناسه خبر: 127740
بازدید مدیرکل زندانهای و رئیس کل دادگستری استان کرمان از زندان رفسنجان

میری مدیرکل زندانهای استان کرمان به همراه موحد رئیس کل دادگستری کرمان از کلیه قسمتهای اداره زندان رفسنجان بازدید و سپس در جمع مددجویان زندان رفسنجان حضور یافتند و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مددجویان پرداختند.

خانه » آخرین اخبار » بازدید مدیرکل زندانهای و رئیس کل دادگستری استان کرمان از زندان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی زندان رفسنجان ،مدیر کل زندانهای استان کرمان گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه اصلاح تربیت انجام شده که مبتنی بر الویت های آموزش قرآنی و دینی است‌
وی افزود: همکاری نزدیک دستگاه قضاء استان با زندانها بسیار خوب و سازنده است و حضور قضات در جلسات بررسی مسائل و مشکلات تاثیر سازنده ای داشته است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان پس از بازدید چند ساعته ساعته از بندهای مختلف زندان رفسنجان گفت:وضعیت کلی زندان رفسنجان مطلوب است و هدف از حضور مسئولان قضائی در زندان بررسی مسائل ومشکلات زندانیان است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت اقدامات فرهنگی در سطح زندان ها تاکید کرد وافزود: درقبال فعالیت های فرهنگی وقرآنی به زندانیان تهسیلات ویژه اعطاء خواهد شد.
این مقام ارشد قضائی تاکید کرد:هدف از مجازات حبس و زندان اصلاح وبازپروری شخصیت زندانیان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه می باشد لذا مددجویان نیز بایستی در طول مدت حبس با برنامه های اصلاحی آموزشی و فرهنگی زندان همکاری کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان