دیدار دانش آموزان برگزیده لیگ علمی پایا با فرمانده ناحیه رفسنجان

  • شناسه خبر: 127720
دیدار دانش آموزان برگزیده لیگ علمی پایا با فرمانده ناحیه رفسنجان

دانش آموزان بسیجی برگزیده لیگ علمی پایای استان کرمان با حضور در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان با سرهنگ سلطانی دیدار و گفتگو کردند.

خانه » اجتماعی » دیدار دانش آموزان برگزیده لیگ علمی پایا با فرمانده ناحیه رفسنجان

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در این دیدار که با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) و جمعی از اعضای شورای این حوزه در محل دفتر فرماندهی برپا گردید، دانش آموزان بسیجی برتر لیگ علمی پایای استان کرمان ضمن دیدار با سرهنگ سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان، به شرح موفقیت های خود پرداختند.

سرهنگ سلطانی نیز در صحبت های خود ضمن قدردانی از افتخارآفرینی این دانش آموزان در سنگر بسیج، یکی از مأموریت های اصلی بسیج را کار علمی و فرهنگی دانست و افزود: حضور یک تیم از میان ۳۵۰ تیم شرکت کننده در لیگ علمی پایای دانش آموزی واقعاً جای تشکر و تقدیر دارد.

وی در ادامه خواستار ماندگاری دانش آموزان بسیجی در این مسیر شد و گفت: وقتی چفیه انداخته اید و بسیجی هستید، باید تا آخر بمانید و از اعتقادات و دین ومذهب دست برندارید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان وظیفه دانش آموزان در عصر حاضر را علم آموزی بیان کرد و خطاب به آنان اظهار داشت: در بحث علمی شما وظیفه سنگینی دارید؛ بایستی روی اعتقادات و فرهنگ ناب پافشاری کنید و بایستید و این امر را در فضاهای دیگر نیز حفظ نمایید.

سرهنگ علی سلطانی ادامه داد: ان شاءا… با تلاش و اراده و همت در بحث علمی موفق و در جامعه اسلامی تابع ولایت فقیه و اصول باشید و با همت خودتان و همکاری معلمین قله های موفقیت را طی کنید.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از دانش آموزان تجلیل شد.

برچسب ها:
بسیج پایا سپاه علمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان