مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان مطرح کرد :

شهادت شهید حججی نمونه بازر یک هنر واقعی است

  • شناسه خبر: 127707
شهادت شهید حججی نمونه بازر یک هنر واقعی است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت :در عین حال همین انسان است که با هنر خود می تواند نمایان کننده انوار الهی باشد ، شهادت شهید حججی که هنر شهادت را به نمایش می گذارد نمونه بازر یک هنر واقعی است .

خانه » فرهنگی مذهبی » شهادت شهید حججی نمونه بازر یک هنر واقعی است

به گزارش خانه خشتی ؛ ابوذر حسینی نسب مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان به جریان خلقت ادم اشاره کرد و اظهار داشت :جریان خلقت ادمی از بدو افرینش سیر عجیبی دارد از افرینش ائمه گرفته تا ادمهای بد ذات ،انسان در طول تاریخ چه بسا جنایتهایی را مرتکب شده است و خونهایی را ریخته باشد و در کنارش یک سری انسانها و پیامبرانی افریده است که مظهر عشق و دینداری بودند و در طول زندگی خود مرارت هایی زیادی را تحمل کردند .

وی تصریح کرد :سیر خلقت انسانی که خداوند افریده دو بعد دارد یک بعدی که میتواند اینقدر پست رفتار کند که به درجه حیوانات برسد و یک بعد دیگر هم بعد معنوی انسانهاست .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان

حسینی نسب بیان داشت :ما انسانها در ذات خود توانمدیهای بالقوه و بالفعلی داریم که باید درمسیر هنر قرار گیرد و در راستای  پرورش دادن انها تلاش کنیم ،هنرمند مسائلی را که دیگران درک نمی کند او می بینید ،هنرمند کسی است که استعداد مضاعفی در وجود خود دارد و میتواند با با هنر حق را باطل و باطل را به صورت حق جلوه دهد مانند رژیم صهیونیستی که در دنیا حق را به او میدهند چراکه افرادی با هنرشان در وارونه کردن حقایق رژیم نقش دارند .

وی اضافه کرد :در عین حال همین انسان است که با هنر خود می تواند نمایان کننده انوار الهی باشد ، شهادت شهید حججی که هنر شهادت را به نمایش می گذارد نمونه بازر یک هنر واقعی است .

حسینی نسب با بیان اینکه هنرمندان میتوانند در بیان حقیقت مثمر ثمر باشند خاطرنشان کرد :هنر در ذهن شما به ودیعه گذاشته شده است باید از ان استفاده کنید ، همه باید تلاش کنیم که  با همت مسئول جدید گامهای موثری در راستای ارتقای فرهنگ و هنر شهرستان برداشته شود .

 

برچسب ها:
شهید حججی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان