امام جمعه رفسنجان:

صد روز هم برای عملی شدن وعده ها زیاد است

  • شناسه خبر: 127667
صد روز هم برای عملی شدن وعده ها زیاد است

امام جمعه رفسنجان گفت: حتی ۱۰۰روز هم برای عملی شدن وعده ها زیاد است و باید سریعتر کارها را پیش ببرند.

خانه » اقتصادی » صد روز هم برای عملی شدن وعده ها زیاد است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیح نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: اختلافات نباید ریشه ای شوند مردم سعی کنند اختلافات خود را با گفتگو حل کنند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی در شهرستان بیان داشت: مردم با نیروهای انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند.

رمضانی پور ضمن اشاره به حکم رهبر انقلاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید گفت:مجمع تشخیص مصلحت باید کارزار باشد.

وی با توجه به اینکه امروز روز دحوالارض است بیان داشت :دحوالارض روز گسترش زمین از خانه خدا بوده و عبادت در این روز معادل هفتاد تا صد سال محسوب میشود.

رمضانی پور با توجه به اینکه اول ذیحجه روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است به ازدواج ساده اشاره کرد و گفت: پدران و مادران باید زمینه ازدواج مطلوب را برای جوانان خود فراهم آورند. ازدواج باعث میشود زمینه گناهان کمتر شود و نسل تکثر پیدا میکند.سن مناسب ازدواج برای پسران ۲۲_۲۴ و برای دختران ۱۸_۲۲ است.

امام جمعه رفسنجان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در این هفته شاهد آغاز کار دولت دوازدهم خواهیم بود.دولت باید سعی کند معیشت مردم در ۴سال به نقطه مطلوب و قابل قبول برسد.
وی افزود: در این هفته شاهد رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی نیز بودیم و نمایندگان مجلس نباید به وزیری رای دهند که کارهای ناشایست قبلی خود را ادامه میدهد.همچنین رئیس جمهور محترم باید هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی کند.

رمضانی پور با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هفته دولت در ادامه گفت:اقایان رجایی و باهنر در کمتر از دوماه ریاست دولت و مجلس خدمات زیادی کردند که هنوز هم اثرات آن پابرجاست. به نظر بنده حتی ۱۰۰روز هم برای عملی شدن وعده ها زیاد است و باید سریعتر کارها را پیش ببرند.

وی با توجه به سالروز بازگشت آزادگان به کشور ، آزادگان را مایه افتخار نظام دانست .

رمضانی پور در پایان سخنان خود با توجه به روز مساجد اظهار داشت: مساجد باید شور آفرین باشند و شاهد حضور پرشور مردم در انها باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان