ارتقا نیروی جوان اولویت کاری من /خدمت به همشهریان را وظیفه خود می دانم

  • شناسه خبر: 127655
ارتقا نیروی جوان اولویت کاری من /خدمت به همشهریان را وظیفه خود می دانم

دکتر منصور کمالی گفت : اولویت کاری من در شهرداری ارتقا نیروهای جوان،احیا بافت فرسوده کرمان ،مشارکت بانوان در شهرداری می باشد.

خانه » اجتماعی » ارتقا نیروی جوان اولویت کاری من /خدمت به همشهریان را وظیفه خود می دانم

دکتر منصور کمالی متولد ۱۳۵۰، دکتری عمران از نخبگان حوزه معماری و شهرسازی کشور اصالتا کرمانی و مشاور وزیر راه و شهرسازی در چندین دوره بودند .

به گزارش خانه خشتی ؛دکتر منصور کمالی یکی از نامزدهای شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت :متولد ۱۳۵۰ ،،دکتری عمران دارم کرمانی تبار هستم ساکن تهران ،کارمند رسمی وزارت کشور هستم جاهای مختلفی پست های اجرایی داشتم از جمله نهاد ریاست جمهوری ،وزارت راه و شهرسازی در استانداریها ،بیشتر کارم در شورای شهرداریها وزارت کشور بوده است با قوانین کار شهرداری کاملا اشنا هستم مشکل خاصی را در این راه نمی بینم .
وی تصریح کرد :شهردای کرمان را دوستان به پیشنهاد دادند و از انجائیکه انگیزه و علاقه را در وجودم احساس کردم که بعد از سالها به همشهریان خود خدمتی کرده باشم پیشنهاد را قبول کردم اگر فرد دیگری به جز من بتواند نظر شورا را تامین بکند قطعا شورا تصمیم شان بر روی ان فرد خواهند گرفت .
دکتر کمالی بیان داشت :برنامه های من مدرن تر است و میتواند شهر کرمان را از حالت سنتی خارج کند ،تصمیماتی که گرفته می شود در شهرداریها به ندرت به روز هستند تمایل ما به نیروی های قوی تر است ، کسی که شهردار اینده کرمان خواهد شد قطعا رفاه وسلامت را به مردم کرمانی به ارمغان می اورد .
وی با بیان اینکه کرمان یک سرمایه ای است که کمتر به ان توجه شده است افزود :سرمایه های فراوانی در کرمان است که با فعال کردن انها هم می توان قیمت زمین را بالا برد و هم رفاه شهروندی را برای مردم تامین کرد .
دکتر کمالی در خصوص اولویت کاری خود در شهرداری کرمان گفت :برنامه های کاری من در این چند جمله خلاصه نمی شود ولی به طور خلاصه بگم نیروها باید از دورن خود شهرداری انتخاب شوند نیروی های جوانتر با پستانسیل های قوی ارتقا پیدا کنند ،مشارکت مردم مخصوصا خانمها بیشتر شود ، انتخاب یک شهردار خانم در منطقه و یک معاون خانم در برنامه کاری خود دارم .
وی اضافه کرد :کار خود را از شورا اغاز می کنم ،پروژه های نیمه تمام باید جمع اوری شود ،بافت فرسوده را باید احیا شود ،برای رونق کسب و کار مردم خیلی کارها را می شود انجام داد تلاش می کنیم درامد مردم را در داخل شهر افزایش دهیم

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان