منصب جدید فرماندار رفسنجان ؛ شهرداری رفسنجان یا معاونت استانداری در کرمان

  • شناسه خبر: 127539
منصب جدید فرماندار رفسنجان ؛ شهرداری رفسنجان یا معاونت استانداری در کرمان

این روزها زمزمه هایی از منصب هایی جدید برای فرماندار رفسنجان شنیده می شود.

خانه » سیاسی » منصب جدید فرماندار رفسنجان ؛ شهرداری رفسنجان یا معاونت استانداری در کرمان

به گزارش خانه خشتی ، هرچند دولت دوازدهم مشغول گرفتن رای اعتماد برای وزرای خود از مجلس است اما گمانه زنی ها در رابطه با عزل و نصب ها در رده های مختلف دولت در استان ها و شهرستانهای داغ است.
در رفسنجان نیز زمزمه هایی از این تغییرات مدیریتی شنیده می شود از جمله منصب فرمانداری رفسنجان که شنیده شده حمید ملانوری قرار است مدیریت شهرداری رفسنجان را بر عهده گیرد یا اینکه برای برای معاونت استانداری کرمان به مرکز استان منتقل شود.
صحت این اخبار را از حمید ملانوری فرماندار رفسنجان جویا شدیم.
وی در خصوص انتصاب جدیدش در منصب شهرداری رفسنجان گفت: این خبر را کاملا تکذیب می کنم و حتی از سوی یک نفر هم به من چنین پیشنهادی نشده است.

ملانوری درباره انتقال وی به استانداری کرمان و منصوب شدن به یکی از معاونت های استانداری بیان داشت: هنوز در این زمینه پیشنهادی به بنده نشده  هرچند صحبت هایی در این زمینه شنیده شده است.
وی خاطر نشان کرد: گمانه زنی و صحبتهای فراوانی از عزل و نصب در دولت دوازدهم می شود اما تا زمان قطعیت کامل مدیریت در وزارت کشور هیچ عزل و صبی صورت نمیگیرد.
ملانوری در پاسخ به این سوال با احتمال چند درصد شما بر منصب فرمانداری رفسنجان باقی خواهید ماند گفت: ۱۰۰ درصد! بنده با انگیزه روز اول کاری در حال انجام وظیفه هستم .
فرماندار رفسنجان در خصوص نصب معاونت های فرمانداری نیز بیان داشت: با توجه به اینکه دولت در حال تعیین وزرا است انتصاب معاونین و تغییر و تحول تا زمان رای اعتماد به وزرا و شروع رسمی کار وزرا انجام نمی شود.

برچسب ها:
حمید ملانوری شهردار رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان