توصیه پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم

  • شناسه خبر: 127297
توصیه پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان برای پیشگیری از وقوع سرقت توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد و از آنان خواست توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

خانه » آخرین اخبار » توصیه پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” برای پیشگیری از وقوع جرائم به‌ویژه جرائم علیه خانم‌ها، درخواست و تأکید داشت: خانم‌ها از سوارشدن در خودروهای سواری افراد ناشناس حتی برای مسافرت کوتاه و درون‌شهری تا حد امکان خودداری نمایند و برای جابجای حتماً از تاکسی و یا آژانس‌های معتبر استفاده نمایند.

وی ادامه داد: هنگام تنها بودن در منزل از اجازه دادن برای ورود افراد ناشناس به داخل منزل تحت هر عناوین نظیر مأمور دولتی و غیردولتی تا قبل از احراز هویت کامل و رؤیت کارت شناسایی و مطابقت آن با ظواهر افراد، حد امکان خودداری کنید.

سرهنگ خلیلی خاطرنشان کرد: از حمل اموال و اشیاء باارزش ریالی بالا ازجمله طلاجات و وجه نقد زیاد در داخل کیف حتی‌الامکان خودداری شود و در طول شب، دقت نمایند از تردد در مسیرهای خلوت و به‌صورت انفرادی حتماً خودداری کنید.

این مقام مسئول اضافه کرد: از قبول کردن هرگونه مواد غذایی و خوراکی و نوشیدنی توسط افراد ناشناس خودداری شود و از مطرح کردن مسائل و مشکلات خانوادگی و شخصی با افراد ناشناس ممانعت گردد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه از ارسال فیلم‌های شخصی برای حتی افراد آشنای نزدیک و دوست در فضای مجازی، خودداری شود عنوان داشت: از گذاشتن تصاویر شخصی به‌عنوان پروفایل در فضای و از نگهداری فیلم‌های شخصی و خانوادگی در تلفن همراه اکیداً خودداری شود.

وی در خصوص سرقت کیف‌قاپی از خانم‌ها نیز گفت: در هنگام پیاده‌روی در پیاده‌روها، حتماً کیف در سمت دیوار باشد و دسترسی موتورسواران به کیف را به حداقل کاهش دهید.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان گفت: دو سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد، پیشنهاد و تشویق در خصوص عملکرد کارکنان خدوم نیروی انتظامی می‌باشد و شما مردم عزیز می‌توانید با این شماره تلفن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز تماس حاصل نمایید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان