کشف ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 127294
کشف ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی “رفسنجان” از کشف نهصد و یک میلیون و دویست هزار ریال سم و کود شیمیایی قاچاق و دستگیری یک نفر متهم توسط مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کشف ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” در این خصوص گفت: در اجرای عملیاتی شدن طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اطلاع واصله مبنی بر این‌که فردی در منزلش اقدام به نگهداری سموم و کود شیمیایی قاچاق می‌نماید، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی وارد محل موردنظر شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از محل موفق به کشف تعداد ۸۲۸ قوطی انواع سم مایع، ۶۰ لیتر مایع پارافین و ۵۰ کیلو کود منگنز به ارزش تقریبی نهصد و یک میلیون و دویست هزار ریال شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا ۱ نفر قاچاقچی کالا جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی دلالت و کالاهای قاچاق کشف‌شده به اداره تملیکی استان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با جدیت با کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز ازجمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع  دهند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان