کشف ۵۳ هزار ۹۴۰ نخ سیگار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 127291
کشف ۵۳ هزار ۹۴۰ نخ سیگار در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف ۵۳ هزار و ۹۴۰ نخ سیگار قاچاق توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کشف ۵۳ هزار ۹۴۰ نخ سیگار در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” در جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به برپایی ایست بازرسی مقطعی در محور کرمان به رفسنجان جهت پایش خودروهای عبوری کردند.

وی ادامه داد: مأموران در ایست بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شدند و جهت بازرسی خودرو را به حاشیه جاده هدایت کردند.

سرهنگ عباسی گفت: مأموران در بازرسی از کامیون موفق به کشف ۵۳ هزار ۹۴۰ نخ انواع سیگار قاچاق با مارک‌های سیما، مدرن و esse شدند که در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و خودرو به پارکینگ گسیل داده شد

این مقام انتظامی تصریح کرد: دخانیات کشف‌شده به همراه متهم دستگیرشده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت و پس از تشکیل پرونده متهم به همراه کالای قاچاق کشف‌شده جهت سیر مراحل تحویل پلیس آگاهی و سپس متهم روانه دادسرا و دخانیات تحویل گمرک رفسنجان شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان با اشاره به اینکه اولویت کار پلیس برخورد با هنجارشکنان و قاچاقچیان مواد مخدر و کالای قاچاق است از تمام شهروندان خواست: در صورت دریافت هرگونه اخبار یا اطلاعات در خصوص کالای قاچاق مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش تا پلیس با هنجارشکنان برخورد کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان