نماینده مردم رفسنجان در نشست خبری مطرح کرد:

قصد سلفی نداشتم / انتظار کابینه قوی تری از دولت میرفت/ دنبال رفع حصر نیستم

  • شناسه خبر: 127224
قصد سلفی نداشتم / انتظار کابینه قوی تری از دولت میرفت/ دنبال رفع حصر نیستم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم کابینه قوی تری انتخاب شود و توقع داشتیم دولت بر اساس شاخص هایی که اعلام می شود کابینه خود را انتخاب کند.

خانه » سیاسی » قصد سلفی نداشتم / انتظار کابینه قوی تری از دولت میرفت/ دنبال رفع حصر نیستم

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار روز گذشته با حضور جمعی از خبرنگاران رفسنجان در دفتر نمایندگی وی برگزار شد با اشاره به نقش رسانه در بیداری و آگاهی بخشی به مردم و با تبریک روز خبرنگار به جامعه بزرگ رسانه اظهار داشت:ایران در عرصه ارتباطات یک کشور تعیین کننده در منطقه است و این وظیفه سنگین خبرنگار و اهمیت ان را نشان می دهد.
وی رسالت پیام آوری پییامبر اکرم(ص) را دلیلی محکم بر اهمیت کار خبری و خبرنگاری عنوان کرد و گفت: کشورمان در منطقه از اقتدار نظامی برخوردار است انتظار می رود که وحدت و انسجامی که مد نظر رهبری است برای حفظ منافع ملی کشور ایجاد شود.
انارکی محمدی خاطر نشان کرد:در این شرایط دنیا که عده ای به اسم اسلام چه ها می کنند و حمایت امپریالیسم به ویژه آمریکا را همراه دارند ما باید چهره ی واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم .
وی با اشاره به عناوین سالهای اخیر با موضوعات اقتصاد،  اشتغال و تولید اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی هستند میان مردم و مسئولین و در این موضوعات شما می توانید بهتر کمک کنید و می توانید روند را به نفع کشور تغییر دهید.

نباید انتقاد سازنده را با تفرقه و دیگر مسائل عوض کرد

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه نباید انتقا سازنده را با تفرقه و دیگر مسائل عوض کرد تصریح کرد: بنده از شما خبرنگاران انتظار دارم تا مشکلات حوزه ام را به من اعلام کنید ، مطالبات مردم نجیب رفسنجان ضعیف است و باید این روحیه مطالبه گری را بالا ببریم.

وی خاطر نشان کرد: در بحث سیاسی سعی کردم با همه گروه ها و جناح ها کار کنم ، آمده ایم تا برای مردم باشیم، هدف یکی است و خط قرمزهای نظام باید رعایت شود، نتیجه وحدت مسئولین به مردم می رسد.

انارکی محمدی بیان داشت: ارتقای موقعیت شهرستان را در بحث ها کلان کشور در نظر گرفتم و در با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس سعی شد تا بحث قاچاق کالا که یکی از دغدغه های مهم رهبری  نظام است را سامان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برای مردم همه باید یکی باشیم فارغ از هر جناح و گروه، لیاقت مردم ما بیش از این بود و باید تلاش کنیم تا به جایگاه مناسب برسیم.

انتظار داشتیم کابینه ای قوی تر از این انتخاب شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ سوالی پیرامون کابینه دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم کابینه قوی تری انتخاب شود و توقع داشتیم دولت بر اساس شاخص هایی که اعلام می شود کابینه خود را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: موضوع اقتصاد یکی از با اهمیت ترین موضعات کابینه است و انتخاب آقای کرباسیان که کارآمد و عملیاتی هستند می تواند در اقتصاد کشور حرکتی ایجاد نماید.

تکمیل سالن ۹ دی رفسنجان تا پایان امسال

انارکی محمدی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های شهرستان بحران اب است اظهار داشت :بدترین نقطه شهرستان از نظر کم ابی شمال و دشت انار می باشد تمام دولتها باید نظارت بیشتری در این خصوص انجام دهند ،از ۹۰ هزار هکتار باغ در شهرستان ، فقط از ۲۰ هزار هکتار از این باغات ،محصول  برداشت می کنیم چراکه بیشتر این زمین ها به علت کم ابی نمی بایست روی کار بیایند .

وی اضافه کرد :۱۵۰۰ میلیارد دلار از محل صندوق ملی در برنامه ششم برای اشتغال پایدار به مناطق محروم و روستایی اختصاص دادیم .

انارکی محمدی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور شان در جلسات مهم شهرستان گفت : شروع برنامه کاری ما  با برنامه ششم همزمان شد ما سال گذشته در مجلس، کمیسیونهای مهمی برگزار شد که باعث شد من کمتر در جلسات شهرستان حضور داشته باشم  .

وی بیان داشت :جاده بافق –نوق تا انار را تا دو تا سه سال اینده دو بانده خواهد شد ،بودجه باشگاه ۹ دی را اخذ کردیم تا پایان امسال تکمیل می شود .

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خاطر نشان کرد: از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده درصد خوبی به ورزش رفسنجان اختصاص یافته و امیدوارین بتوانیم جذب خوبی برای شهرستانهای رفسنجان و انار داشته باشیم.

انارکی محمدی با بیان اینکه بودجه کلینیک تامین اجتماعی را از اعتبارات سال ۹۶ اخذ شده است گفت :اعتبار این کلینک اخذ شده است به زودی در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ متر ساخته می شود .

وی افزود :با تقویت مرزهای هوایی و راه اندازی فیبر نوری در فرودگاه رفسنجان از این پس شاهد پروازهای خارجی خواهیم بود و خبرهای خوشی در این زمینه منتشر خواهد شد .

تحت الشعاع قرار دادن بی انصافی است

احمد انارکی محمدی در خصوص حادثه تروریستی در مجلس نیز بیان داشت: با ایران هراسی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا براه انداخت لازم بود قدرتمان را به انها نشان دهیم که خوب سپاه چند حرکت مقتدرانه نشان داد.

وی افزود: حادثه تروریستی مجلس اتفاق بدی بود اما از سوی دشمن یک عملیات کور بود.

انارکی محمدی در خصوص برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور نیز بیان داشت: این برنامه از سوی مجلس با این تشریفات برگزار شد از صد کشور مهم جهان در سطح های مختلف در این مراسم حضور داشتند و برگزاری چنین مراسمی در موقعیت کنونی کشورمان و منطقه لازم بود.

نماینده مردم رفسنجان در خصوص ماجرای سلفی نمایندگان در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهوری بیان داشت: اصلا نمی دانستم که خانم موگرینی در جلسه حضور دارند هرچند وقتی یک نفر مجوز حضور در کشور و مجلس ما را دارد مشکلی نیست، خوب بعضی دوستان امدندو عکس گرفتند شاید قصدی برای سلفی نداشت.

وی افزود: بنده سلفی نگرفتم و داشتم با آقای قشقاوی شوخی میکردم و هیچ قصدی نبود.

انارکی محمدی گفت: خانم موگرینی رئیس اتحادیه اروپاست و در این مراسم در کنار بزرگان کشور عکس گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: تحت الشعاع قرار دادن بی انصافی است من تخریب نمی شود مردم به من اعتماد دارند، رفسنجان شهر مهمی است و هر حرکتی در ان بلد می شود.

انارکی محمدی با اشاره به نصب بنر مقابل دفتر وی در رفسنجان گفت: این موضوع را حاشیه دادند در حالیکه هیچ قصدی از سلفی گرفتن نبوده و بنده از هیچکس گله ای ندارم.

به دنبال رفع حصر نیستم

نماینده مردم رفسنجان و انار در پاسخ به سوالی پیرامون امضای نامه ی چند تن از نمایندگان مجلس به رئیس جمهوری بعد از انتخابات که در ان از رئیس جمهور درخواست رفع محدودیت های غیر قانونی شده بود و نام وی در میان امضا کنندگان این نامه امده است توضیح داد: منظور از این محدودیت های غیر قانونی رفع حصر سران فتنه نبوده است.

وی افزود: کشور ما قانون دارد و برخی کارها به مصلحت کشور نیست ، حصر تصمیم شورای امنیت ملی است و در خصوص ادامه ان انها تصمیم گیرنده هستند.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: رفع محدودیت های غیرقانونی در این نامه مربوط به بحث خبرنگاران است که سلیقه ای عمل نشود بحث کلی است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال رفع حصر نبودیم و کاری هم به این قضیه نداریم و شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیرنده است.

از خبرنگاران رفسنجان گله دارم       

انارکی محمدی رسانه ها را بهترین سفیرن کشور دانست و بیان داشت: با نقد منصفانه بهترین اقدامت در کشور اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه در موضوعات مختلف خبرنگاران سایر شهرها با بنده تماس میگیرند و مصاحبه می کنند افزود: از خبرنگاران رفسنجان در این زمینه گلایه دارم ما دوست داریم اولین اخبار را شما از ما دریافت کنید.

وضعیت اشتغال در رفسنجان خوب نیست

اناری محمدی در ادامه پیرامون وضعیت اشتغال در شهرستان خاطر نشان کرد: امار اشتغال در شهرستان خوب نبوده و نیست امیدواریم بتوانیم با توجه به مصوبات خوب برنامه ششم توسعه بتوانیم گام مثبتی برداریم.

وی افزود: رفسنجان آوازه برخورداری دارد در حالیکه بسیاری از اقدامات در این شهرتان به همت خیرین رقم خورده است و توانسته ایم تا حدودی دیدگاه مسئولین کلان نسبت به رفسنجان را تغییر دهیم.

انارکی محمدی در ادامه به موضوع افاغنه که مورد سوال یکی از خبرنگاران بود اشاره کرد و گفت: حضور ۶۰ هزار تبعه افغانی در رفسنجان تهدید برای ان است که برای ساماندهی انها اقداماتی صورت گرفته است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی سخنان خود را با این اعلام این خبر با پایان رساند که با هماهنگی های صورت گرفته کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور خبرنگاران در رفسنجان برگزار می شود.

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی اشتغال در رفسنجان رفع حصر سلفی کابینه موگرینی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان