امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

معجزه قرآن جاذبه است

  • شناسه خبر: 127221
معجزه قرآن جاذبه است

امام جمعه رفسنجان گفت: جاذبه های قرآنی را زیاد کنیم؛باید افراد با انگیزه را زیاد کنیم که انگیزه دهند و اگر بی انگیزه باشد دیگران را هم بی انگیزه میکند، از معجزه های قرآن این است که به خودش جذب میکند.

خانه » فرهنگی مذهبی » معجزه قرآن جاذبه است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در نشست توجیهی جلسات خانگی قرآن با محوریت مساجد در رفسنجان اظهار داشت: قرآن باید جزو زندگی همه مردم باشد، درگذشته حساب ویژه‌ای روی قرآن باز میکردند، در میان علما و مراجع هم داریم که قرآن زیاد میخواندند.
وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب روزی سه جزء قرآن تلاوت میکنند و هر ۱۰ روز یکبار قران را ختم میکنند.هیچکس نمیتواند ادعا کند که مشکلاتم از ایشان بیشتر است.

رمضانی پور در ادامه بیان داشت:روز دحوالارض روز گسترش از خانه خدا بوده و هر سال گرامی میداریم.آیین و دین ما از کعبه بوده و پیامبر خانه کعبه را مسجد میدانستند و اطراف کعبه تا حریمی مسجد بود و مسجد برایش مسجم بود؛ خواسته ی پیامبر از جامعه ایمانی این است که قرآن از مسجد شروع شود و این ارزشمند است.
وی افزود: ائمه جماعت برای پاسخگویی به مردم به مسجد بروند.

رمضانی پور تصریح کرد: تنها به قرائت قرآن بسنده نکنیم درست است که گام اول قرائت است اما بایستی گام های بعدی را نیز برداشت و قرآن را گسترش دهیم؛ کسانی که با قرآن بزرگ میشوند با گناه و لغزش و بی بندوباری فاصله دارند.اگر تعداد افراد قرآنی را زیاد کنید توانسته اید آنهارا مصونیت دهید.

وی در پایان بیان داشت: جاذبه های قرآنی را زیاد کنیم؛باید افراد با انگیزه را زیاد کنیم که انگیزه دهند و اگر بی انگیزه باشد دیگران را هم بی انگیزه میکند، از معجزه های قرآن این است که به خودش جذب میکند.ما باید کار را از تعداد کم شروع کنیم.

برچسب ها:
جاذبه قران معجزه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان