مربی تیم ملی کاراته ایران و دبیر هیات کاراته رفسنجان خبر داد:

رفسنجان میزبان اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران

  • شناسه خبر: 127219
رفسنجان میزبان اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران

مربی تیم ملی کاراته ایران و دبیر هیات کاراته رفسنجان گفت: مرحله سوم اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران از تاریخ ۲۲ تا۲۵ مرداد ماه در شهرستان رفسنجان برگزار می شود .

خانه » ورزشی » رفسنجان میزبان اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران

محسن قلی زاده مربی تیم ملی کاراته ایران و دبیر هیات کاراته رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون کاراته ایران مرحله سوم اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران از تاریخ ۲۲ تا۲۵ مرداد ماه در شهرستان رفسنجان برگزار می شود و اعضا کامل تیم بهمراه کادر فنی در این اردو حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: از شهرستان رفسنجان آقای طاها بشاورد بعنوان بازیکن و بنده بعنوان مربی بدنساز در کنار تیم هستم.
قلی زاده بیان داشت: برگزاری اردوهای تیم ملی باعث افزایش روحیه ورزشکاران رفسنجانی می شود و با توجه به رایزنی هایی که شده ۴ تا ۵ نفر از شهرستان در این دوره از اردو در کنار سایر اعضا تمرین میکنند و این نکته مثبت این اردوست که کاراته کاهای رفسنجان در این اردو حضور دارند ما به دنبال پیشرفت کاراته شهرستان هستیم و جا دارد از زحمات شبانه روزی آقای محمدرضا رحمانیان ریاست محترم هیات تشکر ویژه کرد.
وی به برنامه های هیات کاراته شهرستان در آینده اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت اول هیات با توجه به اهمیت پیشرفت نسل حال حاضر شهرستان حضور بازیکنان رفسنجانی در لیگ های کشور است ؛ می توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان این تیم ها از بچه های شهرستان هستند و در ترکیب تیم حضور دارند،در بعضی اوزان که نفرات خوبی نداشتیم به اجبار از استان و دیگر شهرستان های کشور باید جذب کنیم.
قلی زاده گفت: بحمدلله رفسنجان از نظر فنی و نیروی انسانی عالی است و در حال حاضر موفقیت های بسیاری در سال جاری برای کاراته رفسنجان کسب شده،که میتوان به کسب نایب قهرمانی آقای بشاورد در انتخابی تیم ملی،کسب چندین مدال رنگارنگ توسط کیوکوشین های رفسنجانی در مسابقات بین المللی استارا،کسب عنوان سوم کشور توسط تیم بانوان رفسنجانی اشاره کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در آخر باید تشکر ویژه داشته باشم از آقای رحمانیان رئیس محترم هیات که زحمات زیادی برای پیشرفت کاراته شهرستان میکشند و از خانواده بزرگ کاراته رفسنجان پیشکسوتان بزرگوار و مربیان گرامی که با اتحاد و یکدلی همراه با عشق و دلسوزی برای کاراته رفسنجان تلاش میکنند.

برچسب ها:
اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران رفسنجان کاراته کاراته رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان