فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان مطرح کرد :

حضور مستمر و فعال بسیج در تامین امنیت شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 127112
حضور مستمر و فعال بسیج در تامین امنیت شهرستان رفسنجان

ناحیه مقاومت بسیج در کنار شورای تامین ،نیروی اطلاعاتی و انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت در شهرستان حضور مستمر و فعالی دارد .

خانه » سیاسی » حضور مستمر و فعال بسیج در تامین امنیت شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت رفسنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت :ماموریت سپاه پاسداران در سه مرحله سخت ،نیمه سخت و جنگ نرم بحث های فرهنگی خلاصه می شود .
وی تصریح کرد :ماموریت سخت ما در دوران دفاع مقدس خودش را نشان داد و الان درگیر ماموریت سخت نیستیم ،ماموریت نیمه سخت شامل مبارزه با اشرار ،گروههای ترویستی و… در مرزهای شرقی و جنوب شرق و شمال غرب می باشد .
سرهنگ سلطانی ضمن اشاره به حضور فعال بسیج درمسائل امنیتی شهرستان تاکید داشت :ناحیه مقاومت بسیج در کنار شورای تامین ،نیروی اطلاعاتی و انتظامی در مراسمات روز قدس ،۲۲ بهمن ،رزمایش ها ،امادگی گردانها و انتخابات به عنوان تامین کننده امنیت در شهرستان حضور مستمر و فعالی دارد .


وی افزود :ناحیه مقاومت بسیج در بحث محرومیت زدایی افراد بی بضاعت ،مسائل تربیتی ،اعتقادی و فرهنگی ،ایجاد حلقه های صالحین در محلات ومسائل اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده است .
سرهنگ سلطانی خاطرنشان کرد : تا پایان سال ۹۵ قریب ۱۰۰طرح خانگی با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد ۷۰۰میلیون تومان در قالب طرح های زود بازده به بهره برداری رسیده و اشتغال ایجاد شده است در صنایع تبدیلی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان وام پرداخت شده است .
وی اذعان داشت :پایگاه مقاومت بسیج درزمینه فعالیتهای فرهنگی وجنگ نرم بسیار فعال است ،اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری شهرداری وشورای شهر در پارک جوان نمونه ای از این فعالیتها می باشد .
سرهنگ سلطانی به جایگاه مهم قلم و خبردر قران اشاره کرد و گفت :خبرنگار باید تعهد کاری و عشق به کار داشته باشد و در عین حال موقعیت شناس باشد .
وی اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را مهم دانست و خاطرنشان کرد :خبرنگاران باید در کنار پوشش دادن اخبار، حقیقت را بیان کنند و اگر در کنار ان اتفاق حاشیه ای رخ داد ان را هم بیان کنند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان اذعان داشت :وحدت مردم،خون شهدا ،پیروی از ولایت فقیه سه عامل اصلی اقتدار نظام ماست همه باید به دور از جناح،حزب وگروه سیاسی در حفظ اقتدار نظام تلاش کنیم و بدانیم ولایت فقیه حرف اول را می زند .


وی اضافه کرد :ما در بحث امنیتی شهرستان هر کجا که اتفاقی افتاده است حضور پیدا کردیم وتعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی و اطلاعاتی داریم .
سرهنگ سلطانی در خصوص ساماندهی افاغنه در رفسنجان اظهار داشت :طی سه تا ۴ سال گذشته به صورت مستمر در خصوص ساماندهی و طرد کردن افاغنه جلساتی در فرمانداری برگزار شد اما بنا دلایلی این مهم اتفاق نیافتد در خصوص ساماندهی و کنترل افاغنه از نظر مسائل امنیتی، بسیج و همه ارگانهای انتظامی حضور فعالی دارند تا در این خصوص مشکلی پیش نیاید .

برچسب ها:
امنیت فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان