قاب های بی نقاب، مسئله فقط یک سلفی ساده نیست

  • شناسه خبر: 127103
قاب های بی نقاب، مسئله فقط یک سلفی ساده نیست

درد این روز های مردم دردی آشناست درد غرب گرایی و حب کورکورانه، درد لبخند در مقابل دندان درخشان گرگ، درد تفکری است که عاشق بیگانه است، درد خود فروختگی است، درد ما موریانه هاست، درد فقط یک عکس سلفی نیست …

خانه » سیاسی » قاب های بی نقاب، مسئله فقط یک سلفی ساده نیست

روزی شیخی از مجلسی بازگشت، عده‌ای از مردم به خانه او رفتند و با سر و صدای زیاد گفتند آقا این چه لایحه‌ای بود که امروز تصویب شد؟! خلاف مصلحت و شرم و حیا است.
آقا فرمود اگر بیست دائم الخمر و یک آدم را در مجلسی جمع کنند و از آن‌ها بپرسند ناهار چه می‌خورید، چه جواب می دهند؟! همه گفتند شراب
آقا فرمود: آن یک نفر هم مجبور است سکوت کند، این وکلایی که شما انتخاب کردید، شعورشان همین اندازه است، بروید آدم انتخاب کنید.
آنچه توسط نمایندگان در مجلس اتفاق افتاد قلب کوچک و بزرگ جامعه را به درد آورد، از کوچه و بازار از اصلاح طلب و اصولگرا تا توئیتر و تلگرام و چپی ها و راستی ها ومایل ها عمودی ها و افقی ها سلفی حقارت را فریاد کشیدند.
خوبی آن عکسی که در فضای مجازی دست به دست منتقل شد صداقت عکس بود، در آن لحظه صاحبان سلفی حقارت همه ی حواسشان به دوربین همکارشان بود و دوربین های دیگر را فراموش کردند و اینطور شد که مردم آن روی سکه را هم دیدند.
سوالی که مطرح میشود این عزیزان که با دیدن یک مقام اروپایی گل از گلشان میشکافد و اصالت و عزت و جایگاه خودشان را زیر پا می گذارند و حقارت را به جان می خرند می توانند حافظ منافع ملی در مقابل غرب باشند؟ این ها می خواهند در مقابل وزیری به ایستند که گاز را مفت مفت به ترکیه میدهد؟ از این ها می خواهید در مقابل نقض برجام ایستادگی کنند؟
درد این روز های مردم دردی آشناست درد غرب گرایی و حب کورکورانه، درد لبخند در مقابل دندان درخشان گرگ، درد تفکری است که عاشق بیگانه است، درد خود فروختگی است، درد ما موریانه هاست، درد فقط یک عکس سلفی نیست …
خوب چشممان را باز کنیم و ببینیم چگونه خشک و تر جامعه با یکدیگر می سوزند، این ها نتیجه رای احساساتی دستپخت لیست بسته شده توسط یک اختلاس گر مفسد است خوب رفتارشان را برنداز کنیم.
یکی‌شان می‌خواهد مامور قانون را کتک بزند، یکی‌شان به دنبال رفع حصر فتنه‌گر باشد، یکی‌شان می گوید سر جزایرمان هم می‌شود معامله کرد، یکی سفره انقلاب را ارث و حق پدرش بداند، یکی نامه تقدیر از سپاه را بابت حمله موشکی به داعش را امضا نکند، یکی هم وسط حمله داعش وقتی جوان مردم دارد برای امنیتشان جان می‌دهد سلفی لبخند بگیرد، این‌ها همان روشن فکرهای متمدن نما هستند. باید به‌خوبی خفت و شرم این روزها را به خاطر بسپاریم و بدانیم این‌ها چگونه و از کجا به مجلس آمدند …

نوشته از امیر رضا دهشیری

برچسب ها:
سلفی سلفی حقارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان