فرمانده انتظامی رفسنجان:

وظیفه خطیر خبرنگار مبارزه با شبیخون فرهنگی است

  • شناسه خبر: 127012
وظیفه خطیر خبرنگار مبارزه با شبیخون فرهنگی است

فرمانده انتظامی گفت: وظیفه خطیر شما مبارزه با شبیخون فرهنگیست مبارزه با جنگ نرم است در واقع شما هادیان و منادیان جنگ فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی هستید، شما خبرنگاران وجدان بیدار جامعه زبان گویای ملت به مردم هستید.

خانه » رفسنجان » وظیفه خطیر خبرنگار مبارزه با شبیخون فرهنگی است

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی در جلسه تجلیل از خبرنگاران رفسنجان که روز گذشته در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، ضمن  گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار محمود صارمی اظهار داشت : خبرنگاران چشمان همیشه بیدار و زبان صریح جامعه و مردم هستند.

وی افزود : اگر شما خبرنگاران نبودید جامعه و مسئولینش از درون می پاشیدند خیلی از مسائلی که مطرح می شود با زبان و قلم شیوای خبرنگاران همه را هوشیار می کند؛ خبرنگار یک ناظر است در واقعه نماینده مردم است.

عباسی خاطر نشان کرد: خبرنگار مطالبات به حق و قانونی مردم را در نظر میگیرد و این مطالبات را در منصه ظهور میگذارد و میخواهد اگر اجرا نکنند منعکس میکند فریاد میزند که ایها الناس که مسئولین و افراد وظیفشون را انجام ندادند ، تشویق ، ترغیب و بازدارندگی دارد ، اگر خبرنگار نبود جامعه از درون دچار آسیب می شد.

وی بیان داشت: وظیفه خطیر شما مبارزه با شبیخون فرهنگیست مبارزه با جنگ نرم است در واقع شما هادیان و منادیان جنگ فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی هستید، شما خبرنگاران  وجدان بیدار جامعه زبان گویای ملت به مردم هستید.

عباسی خودسازی را اصلی ترین مسئولیت خبرنگار برشمرد و گفت :  انجام وظیفه به نحو احسنت و بیان حقیقت و گفتن آنچه که وجود دارد و یا‌ باید وجود داشته باشد، از مسئولیت های خبرنگاران است .

وی اظهار داشت : چه بسا در این راه خبرنگاران عزیزی هستند که پا به پای رزمندگان اسلام در آن سوی مرز ها جان شیرینشان را فدای اسلام و ارزش های اسلامی می کنند ؛  باید تلاش کنید که واقعیت های های کشور و جهان را از چشم مردم پنهان نماند وانعکاس بدهید.

عباسی با ذکر گزارشی از وضعیت امنیت و فعالیت های نیروی انتظامی در شهرستان در سال گذشته پرداخت و گفت : از لحاظ کاهش جرائم نسبت به سال قبل و افزایش کشفیات در استان به مقام اول و برتر  استان دست یافتیم و شاهد کاهش جرائم از ابتدای امسال نسبت به سال قبل بودیم .

وی به اجرای موفقیت آمیز طرح  عملیاتی نصر۱  در رفسنجان اشاره کرد و گفت : در این راستا  ۴۱ متهم تحت تعقیب و ۲۱ سارق دستگیر و ۲۸کیلوگرم موادمخدر و ۳۱مورد انواع سرقت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۶۱ خودرو و ۱۶۲۲ موتورسیکلت متخلف توقیف شد و روانه پارکینگ شدند و ۶۵ درصد پرونده های اختلاف خانوادگی توسط نیروی انتظامی به صلح و منجر به سازش شد.

وی افزود:  ۸۵ درصد جرایم فضای مجازی توسط پلیس فتا کشف شد و کلیه ی اقدامات در جهت رفاه و امنیت شهروندان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از زحمات و همکاری های خبرنگاران شهرستان در ابعاد مختلف با نیروی انتطامی تقدیر عمل آورد.

        

برچسب ها:
خبرنگار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان