در مجموع از نتیجه راضی هستم

  • شناسه خبر: 127010
در مجموع از نتیجه راضی هستم

علی سامره سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی یک بر یک تیمش در مقابل خونه به خونه بابل از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد.

خانه » آخرین اخبار » در مجموع از نتیجه راضی هستم

به گزارش خانه خشتی و به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان علی سامره با بیان اینکه در هفته های ابتدایی و به دلیل عدم شناخت تیم ها از یکدیگر شاهد بازیهای زیبایی نخواهیم بود افزود: در مجموع از نتیجه به دست آمده راضی هستم اما از عملکرد تیم خودم راضی نیستم چون که انتظارات من از بازیکنانم بیشتر است و آنها توانایی های بسیار بالایی دارند.
سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه خونه به خونه تیم جوان و با انگیزه ای بود خاطر نشان کرد: آنها از حمایت پرشور تماشاگران خود نیز بهره می بردند و من مطمنم در هفته های آتی هم خونه به خونه و هم مس رفسنجان عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت.
سامره در رابطه با داوری این دیدار نیز افزود: من به یکی دو صحنه اعتراض دارم و به نظرم خطای مرزبان که منجر به گل تساوی خونه به خونه شد اشتباه بود و البته امیدوارم من اشتباه کنم اما قطعا این اشتباه داوری باعث شد که نتیجه بازی تغییر کند و ما سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم، وی گفت: در مجموع این داور جوان قضاوت خوبی داشت و به هر حال با توجه به هزینه هایی که تیم ها متحمل می شوند امیدوارم داوریهای لیگ دسته اول دیده شود و نظارت بیشتری بر آنها باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان