یک امتیاز سوغات شاگردان سامره از بابل

  • شناسه خبر: 126991
یک امتیاز سوغات شاگردان سامره از بابل

تیم فوتبال مس رفسنجان در اولین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل خونه به خونه بابل به تساوی یک بر یک دست یافت.

خانه » آخرین اخبار » یک امتیاز سوغات شاگردان سامره از بابل

به گزارش “خانه خشتی” و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در این دیدار که از ساعت ١٨ و در ورزشگاه هفتم تیر بابل و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگزار شد در همان دقایق ابتدایی نیمه اول و روی حرکت سجاد حیدری از سمت راست محمدحسین کریم زاده صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه و در حالی که بازی متعادل دنبال شد در دقیقه ٣۶ ضربه سنگین علی مرزبان از راه دور با عکس العمل تماشایی دروازه بان خونه به خونه راهی کرنر شد تا کرنر ارسال شده توسط سیدکاظم حیات منش با دفع ناقص سنگربان بابلی ها همراه شود و فرصت طلبی حمید غلامی در دقیقه ٣٨ باعث شد تا این بازیکن با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند تا نیمه اول با پیروزی شاگردان علی سامره به پایان برسد.
اما در نیمه دوم خونه به خونه بازی را طوفانی آغاز کرد و روی یک صحنه مشکوک صاحب ضربه ایستگاهی در پشت محوطه مسی ها شدند و مجتبی رمضانی در دقیقه ۵٢ موفق شد دروازه ابراهیم پور را با یک ضربه تماشایی باز کند.
در ادامه بازی در میانه های میدان دنبال شد و دو تیم فرصت هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که از مهمترین آنها می توان به شوت سجاد عسگری اشاره کرد که با عکس العمل به موقع دروازه بان خونه به خونه همراه شد.
همچنین در یکی دو صحنه نیز سعید ابراهیم پور با خروج به موقع از دروازه ناجی دروازه مسی ها شد و یکبار در دقیقه ٩٠ نیز تیرک دروازه وی به لرزه در آمد و در نهایت بازی با همین نتیجه و تقسیم امتیازات به پایان رسید. در این دیدار و در نیمه دوم علی اکبر حیدرنیا به جای امیرحسین موسی زاده، سجاد عسگری به جای محمدحسین کریم زاده و ابوالفضل پورموسوی به جای حمید غلامی برای مس وارد زمین بازی شدند.همچنین علی مرزبان نیز تنها اخطاری مسی ها در این دیدار بود.
از حاشیه های این دیدار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– بازیکنان مس رفسنجان به دلیل استقبال شب گذشته کانون هواداران خونه به خونه بابل از علی سامره در ابتدای بازی با اهدا شاخه گل به هواداران خونه به خونه حرکت شب گذشته آنها را جبران کردند.
– علیرضا امامی فر سرمربی خونه به خونه بابل به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر بازی بود.
– جواد مولایی بازیکن مس رفسنجان به دلیل نقص مدارک و عدم صدور کارت این دیدار را از دست داد.
– به پیشنهاد امیر خدامرادی که در غیاب نادر فتح اللهی کاپیتان مس رفسنجان محسوب می شد بازوبند بر بازوی سجاد حیدری بسته شد.
– تماشاگران خونه به خونه در پایان این دیدار به شدت علی سامره سرمربی مس رفسنجان را تشویق کردند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در دومین دیدار خود دوشنبه هفته آینده و در ورزشگاه شهدای مس به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان