مغازه های عرضه ادوات قلیان در رفسنجان جمع می شوند

  • شناسه خبر: 126986
مغازه های عرضه ادوات قلیان در رفسنجان جمع می شوند

فرماندار رفسنجان گفت: تمامی مغازه های عرضه ادوات قلیان در این شهرستان ظرف یک ماه آینده جمع می شوند و اگر صاحبان این مغازه ها برای ایجاد صنف جدید نیازمند تسهیلات باشند به آنان اعطا می شود.

خانه » رفسنجان » مغازه های عرضه ادوات قلیان در رفسنجان جمع می شوند

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری صبح امروز در جلسه مشترک مقابله با قلیان و ساماندهی متکدیان در رفسنجان با اشاره به آغاز طرح جمع آوری قلیان از نزدیک به ۲ سال قبل در این شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح سازمان بهداشت جهانی رفسنجان را شهر بدون عرضه قلیان اعلام کرد .

وی همچنین به اجرای طرح جمع آوری متکدیان از یک ماه گذشته در رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: اجرای این طرح ها ضرورت داشت و مساِئل اجتماعی و آسیب های که این حوزه ها دارند ، سلامت و امنیت شهروندان و از طرفی انتظار مردم این بود؛

وی افزود: لازمه ی تداوم این طرح ها افزایش همکاری و همافزایی و تعامل است و و نقش حضور سازمان های مردم نهاد در اجرای این طرح ها حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ها شاهد همکاری و هملی سازمان های مختلف بودیم با اطلاع رسانی فرهنگی اغاز شدند و نیروی انتظامی پر توان شروع کرد و مقتدرانه ایستاد.
ملانوری با بیان اینکه اطلاع رسانی و همراهی کردن افکار عمومی با این طرح لازم تداوم آن است خاطر نشان کرد: حمایت های قضایی و حضور دیگر نهادها موجب دلگرمی در اجرای این طرح هاست.

وی بیان داشت: برای اجرای کامل طرح مقابله با عرضه قلیان در شهر بایستی این موضوع نمود عینی پیدا کند و ر فضاهای شهری به شکل مستمر این موضوع بیان شود.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: در شهری که بدون عرضه قلیان شهرت گرفته وجود مغازه های عرضه قلیان معنا ندارد.

وی ادامه داد: در این راستا یک فرصت معقول یک ماهه به این مغازه ها ر سطح شهرستان داده برای جمع شدن داده می شود تا صنف های دیگر جایگزین شوند و پروانه کسب جدید اعطا شود و در این زمینه تسهیلات لازم اعطا می شود .

برچسب ها:
رفسنجان شهر بدون عرضه قلیان فرماندار رفسنجان قلیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان