افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت شهر بهرمان

  • شناسه خبر: 126556
افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت شهر بهرمان

عصر امروز مهندس هوشنگ فلاحتیان معاون برق و انرژی وزیر ، پست ۴۰۰ کیلو ولت شهر بهرمان رفسنجان را با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال افتتاح کرد

خانه » آخرین اخبار » افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت شهر بهرمان

به گزارش خانه خشتی ؛عصر دیروز مهندس هوشنگ فلاحتیان معاون برق و انرژی وزیر برای افتتاح طرح پست ۴۰۰ کیلو ولت شهر بهرمان رفسنجان، وارد شهر بهرمان شد و این طرح را افتتاح کرد .
لازم به ذکر است که برای اجرای این طرح ،۴۵۰ میلیون هزینه شده است و هدف از ایجاد این پست ، افزایش پایداری شبکه انتقال با کاهش بار ترانس های ۲۳۰/۴۰۰نیروگاه کرمان و ترانس های پست ۴۰۰ سیرجان و همچنین اصلاح ولتاژ ۱۳۲ کیلو ولت پست های منطقه رفسنجان و کاهش تلفات شبکه می باشد .
مسئول برق منطقه رفسنجان با بیان اینکه این پست افت ولتاژ منطقه را جبران می کند عنوان کرد :این پست قسمتی از بار مصرف‌کننده‌های منطقه نوق را تامین می‌کند ارتباط بین خطوط انتقال نیروگاه باغین و پست نخلستان یزد را برقرار می‌کند.
گفتنی است پروژه احداث پست ۲۰/۱۳۲کیلو ولت رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون ریال به منظور تامین ظرفیت فوق توزیع مرکز شهر رفسنجان و پروژه خط ۱۳۲کیلو پست ۴۰۰ کیلو رفسنجان ۱-رفسنجان ۲ با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون ریال به منظور رفع افت ولتاژ مرکز شهر رفسنجان از جمله مهمترین پروژه های در دست اقدام می باشند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان