امام جمعه خبر داد:

دوره خادم یاری امام رضا (ع) در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 126497
دوره خادم یاری امام رضا (ع) در رفسنجان برگزار می شود

امام جمعه رفسنجان گفت :خادم یاری یک زمینه و فرصتی است که فرد در اینده خادم امام رضا (ع)می شود؛ دوره خادم یاری امام رضا(ع) در رفسنجان به زودی برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » دوره خادم یاری امام رضا (ع) در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان  درمراسم تجلیل از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه رفسنجان که روز گذشته در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار شد، اظهار داشت : برخی به علت گرفتاری نمی توانند در نمازجمعه  شرکت کنند با این اوصاف تعداد شرکت کننده در نمازجمعه زیاد است .

وی با بیان اینکه حضور خانم ها در نمازجمعه بیشتر از اقایان است تصریح کرد :به همه افرادی در نمازجمعه شرکت می کنند در حد لوح یادبود تقدیر به عمل می اید ،اقایان هم باید بیشتر در این قضیه ورود پیدا کنند و تلاش کنیم با حضور بیشتر خود نمازجمعه را باشکوه برگزار کنیم .

امام جمعه بیان داشت :مدیریت ما در نمازجمعه باید بهتر باشد چراکه جای کار و فعالیت در این حوزه هنوز هست ،در فضای مجازی و رسانه های جهت اطلاع رسانی و تبلیغ استفاده می کنیم .

رمضانی پور ضمن قدردانی از سایت ها و نشریات رفسنجان که در پوشش به موقع اخبار نمازجمعه اهتمام می ورزند افزود :برخی سایت ها  به موقع خبرهای نمازجمعه را پوشش می دهند ،جا دارد از همه کسانیکه در امر اطلاع رسانی خبرهای نمازجمعه سهیم بودند تشکر کنم و در اینده ای نزدیک از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

امام جمعه رفسنجان ضمن اشاره به بحث خادم یاری مشهد الرضا اذعان کرد :از زمانیکه اقای رئیسی تولیت استان قدس رضوی را برعهده گرفتند خواستند خدمت به امام رضا (ع) مختص کفشداری نباشد ،بلکه همه کشور میدان کار و خدمت به این امام بزرگوار باشد بحث خادم یاری یک زمینه و فرصتی است که فرد در اینده خادم امام رضا (ع)می شود .

وی افزود :دوره خادم یاری با گذراندن یک دوره اموزشی یک روزه ،در هفته ۶ساعت تا ۶ ماه ادامه می یابد و فرد در همان سال  ۴ نوبت می تواند خادم امام رضا (ع) شود این منوال تا ده سال ادامه دارد تا سال دهم شما خادم امام رضا (ع) خواهید شد و طبق برنامه به مشهد مشرف می شوید زمانیکه ۲۰ سال خادم یاری امام رضا (ع) به اتمام برسد در صورت فوت فرد ،یک قبر به نام انها در جوار مرقد امام رضا (ع) به فرد اختصاص می یابد.

امام جمعه خاطرنشان کرد :برنامه های خادم یاری متعاقبا اعلام می شود ،ما اگر تا دو هفته اینده این برنامه را اجرا کنیم بعد از کرمان دومین شهر برگزارکننده هستیم .

گفتنی است در این مراسم از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان تقدیر بعمل امد همچنین از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی به موجب پوشش مستمر اخبار نماز جمعه شهرستان تقدیر شد.

 

برچسب ها:
خادم یاری امام رضا نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان