اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 126489
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از آغاز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نصر۱در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقاء احساس امنیت در سطح شهرستان درحال اجرا است

خانه » اجتماعی » اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان در این زمینه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه مسئولان و همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی برقراری امنیت و همچنین ایجاد آرامش خاطر در مردم است و دست‌اندرکاران در این بخش تلاش دارند با اجرای فعالیت‌های گوناگون امنیت در سطح شهرستان را برقرار کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه فعالیت‌های گوناگونی انجام‌شده است تصریح کرد: شناسایی و دستگیری سارقان و معتادان، پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز از مهم‌ترین اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای عملیاتهای متعدد با هدف شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: در این فعالیت‌ها تلاش می‌شود تا سوداگران مرگ و افرادی که با اعمال مجرمانه خود سعی در سلب امنیت مردم را دارند دستگیر شوند.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تعدادی از فروشندگان مواد مخدر , سوداگران مرگ ,معتادین پرخطروسارقین در چنگال مأموران پلیس گرفتار آمدند.

وی فزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ است و مأموران انتظامی در این زمینه و با جدیت با خاطیان برخورد کرده و اجازه نخواهند داد با اعمال مجرمانه امنیت جامعه از بین برود.
فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تأثیر زیادی در کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان داشته و ناامن کردن حوزه شهرستان برای مخلان نظم و امنیت عمومی مهمترین دستاورد ان به شمار می رود که آمار کشفیات متعاقبا اعلام خواهد شد
سرهنگ عباسی در پایان اظهار داشت : نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های خود و به‌ویژه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که تداوم نیز خواهد داشت نیازمند همکاری و مشارکت مردم است.

برچسب ها:
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیروی انتظامی سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان