مدیرکل ارشاد کرمان مطرح کرد :

افکار بلند برای ایجاد مراکز فرهنگی در رفسنجان قابل ستایش است

  • شناسه خبر: 126448
افکار بلند برای ایجاد مراکز فرهنگی در رفسنجان قابل ستایش است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت :افکار بلند خیرین برای ایجاد مراکز فرهنگی قابل ستایش می باشد و همه کسانیکه به نوعی درساخت و اماده سازی این مجموعه شرکت داشتند به نوعی منشا خیر و برکت در شهرستان شدند .

خانه » فرهنگی مذهبی » افکار بلند برای ایجاد مراکز فرهنگی در رفسنجان قابل ستایش است

به گزارش خانه خشتی ؛محمدرضا علیزاده در مراسم افتتاح کتابخانه و مجموعه فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیها دررفسنجان ضمن تبریک آغاز دهه کرامت اظهار داشت : ساخت چنین مجموعه هایی، توسط افراد بزرگ با همت و افکار صورت می گیرد.

وی تصریح کرد : جامعه توانمند و فرهنگی توسط نسل کتابخوان شکل می گیرد ،هر چه مراکز فرهنگی ما بیشتر باشد در کاهش اسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا خواهد کرد .

علیزاده با بیان اینکه زن رکن اساسی و نقش مهم خانواده را برعهده دارد افزود :کتابخوانی و فرهنگ مطالعه باید از خانواده اغاز شود و مادر خانواده در این بین نقش مهمی دارد .

وی اذعان داشت :افکار بلند خیرین برای ایجاد مراکز فرهنگی قابل ستایش می باشد ،و همه کسانیکه به نوعی درساخت و اماده سازی این مجموعه شرکت داشتند به نوعی منشا خیر و برکت در شهرستان شدند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ها و فعالیتهای فرهنگی نشان از ظرفیت بالای این شهرستان دارد گفت : برگزاری جشنواره های خوشنویسی و شعر رضوی در این شهرستان نشان میدهد که این شهرستان از جایگاه ویژه ظرفیت بالای هنری برخوردار است این برخواسته از وجود مردم و خیرین با همت والا می باشد .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان