فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

در حوزه تخصصی کار کردن کارهای فرهنگی مشکل داریم

  • شناسه خبر: 126442
در حوزه تخصصی کار کردن کارهای فرهنگی مشکل داریم

فرماندار رفسنجان گفت: در حوزه تخصصی کار کردن کارهای فرهنگی مشکل داریم باید تفکر و اندیشه انسانها نسبت به مسائل اجتماعی دقیق و به روز شود و بهترین کار این است که مردم به مطالعه کردن عادت داده شوند .

خانه » اجتماعی » در حوزه تخصصی کار کردن کارهای فرهنگی مشکل داریم

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری در مراسم افتتاح کتابخانه و مجموعه فرهنگی حضرت خدیجه (س) ویژه بانوان در رفسنجان ضمن تبریک آغازدهه کرامت اظهار داشت :افتتاح مجموعه های فرهنگی گام موثر و مهمی در ایجاد و رونق حرکتهای فرهنگی می شود .

وی تصریح کرد :برنامه های فرهنگی و رفتارهای اجتماعی نسبت به دوره های گذشته تغییریافته است  و رنگ و بوی جدید پیدا کرده است .

ملانوری افزود :هر تغییر رفتار به فرهنگی عمومی جامعه خدشه وارد می کند و اصلاح کردن ان و ایجاد رفتار صحیح کار مدیران ان جامعه را سخت تر می کند ،به علت ارتباط های اسان اسیب های فرهنگی مختلف به جوامع ورود پیدا می کند مشکلات فرهنگی را به بار می اورد  .

فرماندار اذعان کرد :مهم این است که امروز افرادی باشند که رفتارهای فرهنگی و اسیب ها را شناسایی کنند و در خصوص ان راهکار بدهند و با توجه به نیازهای جامعه زیرساختهایی اماده سازند و افراد فعالیتهای فرهنگی انجام دهند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه در زندگی مردم اشاره کرد و عنوان داشت :امروز بیش از گذشته به توسعه تفکر مردم نسبت به پیرامون خودشان نیاز داریم ،نگاه ما باید در هر موضوع نگاه تخصصی باشد و مسائل را درک کنیم اما اینکه چه جوری و چگونه کار فرهنگی انجام بدهیم جای سوال دارد .

فرماندار با بیان اینکه ما در حوزه تخصصی کار کردن کارهای فرهنگی مشکل داریم افزود :باید تفکر و اندیشه انسانها نسبت به مسائل اجتماعی دقیق و به روز شود و بهترین کار این است که مردم به مطالعه کردن عادت داده شوند و با اماده کردم زیرساختها از منابع علمی استفاده کنیم .

وی به طرح جمع اوری متدکیان در شهر اشاره داشت و گفت :در سومین هفته جمع اوری متدکیان به این نتیجه رسیدیم که فقرای رفسنجانی گدایی نمی کنند و بیشتر متکدیان معتاد و غیر بومی بودند .

وی افزود : در حوزه فرهنگی به شدت نیازمند ایجاد مراکز فرهنگی هستیم باید در این زمینه خیرین همکاری کنند .

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان