بصیرت خانواده شهید، توطئه یک سایت را در انار خنثی کرد

  • شناسه خبر: 126293
بصیرت خانواده شهید، توطئه یک سایت را در انار خنثی کرد

خانواده شهید عباس رمضانی به انتشار خبر غیر واقعی از مراسم تشییع مادر این شهید بزرگوار در یک سایت در شهرستان انار واکنش نشان داد.

خانه » سیاسی » بصیرت خانواده شهید، توطئه یک سایت را در انار خنثی کرد

به گزارش خانه خشتی ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عباس رمضانی از شهدای گرانقدر شهرستان انارچندهفته قبل با حضور باشکوه مردم و مسئولین در شهر انار برگزار شد.

در این میان یک سایت شهرستان انار اقدام به درج مطلبی درباره این مراسم کرده است که در آن همچون مطالب معمول خود سعی نموده تا با کم اهمیت جلوه دادن این موضوع برای مسئولین، به نحوی از آن برداشت سیاسی داشته باشد.

اما توطئه این سایت با بصیرت خانواده معظم شهید رمضانی مواجه شد و خانواده شهید با انتشار نامه اعتراض خود به این اقدام ، سعی نمودند از غرض ورزی این سایت خبری برای ایجاد اختلاف بین خانواده شهدا و مسئولین پیشگیری نمایند.

خانواده شهید رمضانی متن اعتراض خود را برای انتشار به نشریه سمنگان انار ارسال نمودند و نکته قابل توجه این است که در این متن امده است: “رسم بر این است که تکذیبیه خبر را در همان مکانی که خبر کار شده درج کنند ولی از آنجا که آن سایت را به رسمیت نمیشناسیم از شما نشریه وزین خواستار درج این نامه شده ایم.”

در ادامه متن کامل این نامه آمده است:

مدیرمسئول محترم نشریه سمنگان
سلام علیکم
این جانبان خانواده ی شهید عباس رمضانی با این نامه مراتب اعتراض خود را به درج خبری از تشییع جنازه ی مادر شهید رمضانی در یک سایت معلوم الحال را اعلام میداریم و از شما تقاضا داریم با انتشار این نامه از مقاصد این افراد که همانا ایجاد اختلاف بین خانواده شهدا و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است پیشگیری بفرمایید.
سایت مذکور خبر را بدون آگاهی خانواده شهید درج کرده در حالی که مسئولین و روحانیت معزز شهرستان در زمان بیماری والده ی ما به عیادت ایشان آمده و در مراسم ایشان هم حضور داشته اند و ما خانواده ی شهید به هیچ عنوان گلایه ای از مسئولین محترم نداشته و نداریم.
همچنین از مسئولین ارشاد شهرستان انار تقاضا داریم که با اینگونه رفتار از جانب اشخاص اینچنینی برخورد مقتضی را انجام دهند چرا که این بار اول نبوده که چنین رفتاری از این سایت سر میزند و در صورت پیگیری نکردن حتما بار آخر هم نخواهد بود.
در پایان از شما مدیریت نشریه سمنگان مراتب تشکر را برای درج این نامه داریم .
رسم بر این است که تکذیبیه خبر را در همان مکانی که خبر کار شده درج کنند ولی از آنجا که آن سایت را به رسمیت نمیشناسیم از شما نشریه وزین خواستار درج این نامه شده ایم.
والعاقبه للمتقین
خانواده شهید عباس رمضانی

برچسب ها:
انار بصیرت توطئه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان