سردار غیب پرور :

نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند

  • شناسه خبر: 125902
نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج اظهار کرد: سپاه تا جایی که بتواند از کیان انقلاب دفاع میکند لذا تاختن به سپاه درست نیست، ما نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند، ما به این ها شک داریم.

خانه » سیاسی » نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند

به گزارش خانه خشتی به نقل از  آرمان کرمان ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در محل مهدیه لشکر ۴۱ ثارالله با حضور سردار غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، آبت الله جعفری امام جمعه شهر کرمان، حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فرماندهان و پاسدارن و بسیجیان و خانواده شهدا و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

سردار غیب پرور با درود و سلام به ۷ هزار شهید والا مقام استان کرمان، اظهار کرد:  صد سال اول اسلام مالامال از رنج و مصیبت گذشت که بیشترین آلام آن مربوط به محرم ۶۱ بود که فرزند پیامبر را در اوج مظلومیت به شهادت رساندند و صد سال دوم نیز که ۵۰ سال ابتدایی آن با امامت امام‌ محمد باقر(ع) و امام صادق(ع) مقارن بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج ادامه داد: در صد سال دوم یک اتفاق بزرگ رخ داد و آن سست شدن پایه های حکومت بنی امیه و زمزمه آمدن بنی عباس بود که یک جنگ قدرت و کشمکشی توامان با خدعه رخ داد و آنچه در صحنه آن زمان قابل رویت بود همه چیز بحز اسلام بود.

غیب پرور تصریح کرد: اینجا بود که این امامین از فرصت استفاده کردند و اولین انقلاب فرهنگی جهان اسلام را شکل داده و  هزاران شاگرد در مکتب این دو امام بزرگوار تربیت شدند و اگر امام صادق نبود امروز معلوم نبود چیزی از اسلام در اختیار بشریت بماند.

وی بیان کرد: آنچه که امروز از جمع احادیث وجود دارد همه قال باقر و قال صادق است و همه اولیا خدا آرزو داشتند که یک روز حاکمیت اسلام را ببینند که نشد، چون مردم پای کار رهبران الهی نبودند و جانشین پیامبر را رها کردند و دوران غیبت اتفاق افتاد .

برای تداوم انقلاب باید کار را به مردم سپرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج خاطر نشان کرد: قرن ها گذشت و خداوند عالم مقدر فرمود این حاکمیت در این مملکت توسط حکیمی فرزانه مانند امام اتفاق بیفتد و مردم نیز هم در پیروزی انقلاب، هم در جنگ و هم بعد از جنگ و بعد از ارتحال امام سنگ تمام گذاشتند و  پای نصرت آقا ایستادند.

غیب پرور سرکوب فتنه ۸۸ توسط مردم را نمونه بارز همراهی مردم با رهبری عنوان کرد و ادامه داد: در فتنه ۸۸، فتنه گران آمده بودند که انقلاب را ذبح کنند اما رهبر بواسطه پا در رکاب بودن مردم  آن ها را ناکام گذاشت لذا ان چیزی که باعث پبروری انقلاب و ظفر در ۸ سال دفاع مقدس شد حضور همین مردم است .

وی رمز تداوم انقلاب را اسلام، رهبری و مردم دانست و گفت: در نبود یکی از این سه عنصر انقلاب ما در این جایگاه امروز خود نبود و اگر ما مردم را از ته دل باور کردیم یعنی همین چیزی که در بسیج دنبال شده است و کار بسیج و انقلاب را به دست مردم سپردیم، تحقق حکومت اسلامی که آرزوی اولیا خدا از جمله امام صادق است را فراهم کردیم.

چگونه راضی می شوید به دشمنی که کمترین خواسته آن نابودی انقلاب است لبخند بزنید

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج در ادامه تاکید کرد: این تحفه بزرگ یعنی انقلاب اسلامی را  باید قدر دانست چرا که انقلاب یک ایجاب دارد و یک سلب و تا جایی که خط شهدا را پاسداریم و گوش به فرمان رهبر باشیم و در مقابل دشمن رنگ نبازیم و سست نشویم می توانیم بگوییم انقلاب را قدردانی کرده ایم.

غیب پرور در ادامه مطرح کرد: اینکه به دشمن لبخند بزنیم معلوم نیست مسیر امام و شهدا و رهبری باشد، آن هم لبخند زدن به کدام دشمن، دروغ است بگوییم در یک جایی به توافق می رسیم آشتی می کنیم و دست می دهیم، دشمن دشمن قسم خورده ایست که به کمترین چیزی که راضی میشود این است که انقلاب نباشد؛ ایا میتوانیم؟ راضی میشویم؟

ما نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند

وی بیان کرد: امروز خط  دفاع از انقلاب و اسلام در یکی دو کیلومتر آن طرف تر از مرزهاست، بنابراین ما حق نداریم از اصول بنیادین انقلاب کوتاه بیاییم .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج اظهار کرد: سپاه که یادگار امام است و به دست با برکت امام و خونهای هزاران شهید و ایثارگر در خدمت مردم است، جایگاه سپاه خادم بودن مردم است و تا جایی که بتواند از کیان انقلاب دفاع میکند لذا تاختن به سپاه درست نیست.

غیب پرور تاکید کرد: ما نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند، ما به این ها شک داریم،این انقلاب پرشتاب و پرسرعت با رگه های محکم انقلابی بودن باید امدن مهدی موعود را که کار و مجاهدت میخواهد زمینه سازی کند.

جایی توفیقات ما بیشتر است که دایره خدمت به مردم را گسترش دهیم

وی تصریح کرد: در سازمان بسیج با تغییراتی نسبت به گذشته رو به روست و رویکرد جدید بسیج آمدن روی مسائل اجتماعی است،  جایی توفیقات ما بیشتر است که دایره خدمت به مردم را افزایش دهیم که بعضا به نتیجه رسیده بقیه هم در حال نتیجه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج بیان کرد: در انقلاب اسلامی و سپاه تغییر مسئولیت هابه این دلیل است که یک رزمنده از یک سنگر باید به سنگر دیگر برود قرار نیست هیچکدام از ما در یک سنگر بمانیم، مهم رسالت ماست که در هر سنگر از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

غیب پرور تشریح کرد: این جمع برای این است که ما می گوییم عزیزی در یک سنگر باید به سنگر دیگری برود و عزیز دیگری برای خدمت به این سنگر می آید،سردار نوری جزء چند نفر اول سپاه است که از جانشینی پایگاه شروع کرده و سپس از گروهان و محور و تیپ و لشکر و قرارگاه گذشته تا اینجا و من شهادت می دهم سردار نوری طی تمام این سالها لباس مجاهدت را از تن بیرن نیاورده است.

سردار نوری یک سردار شوشتری دیگر است

وی خاطر نشان کرد: من سردار نوری را سردار شوشتری می بینم و امروز به اذن الله و با عرض تشکر فراوان از سوی فرمانده کل سپاه و از ناحیه خودم و کل بسبجیان از سردار نوری تشکر می کنیم و به ایشان خدا قوت می گوییم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بسیج با معرفی فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: سردار ابوحمزه که از ۸۳ تا ۸۵ در کرمان حضور داشته، بسیار محبوب مردم کرمان است و یک ویژگی دارد که آن این است که در استان های مختلفی خدمت کرده که این دستاورد یعنی انباشتگی خوب مدیریتی و فرماندهی لذا صد حیف که نوری رفت صد شکر که ابوحمزه امد.

غیب پرور در پایان تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست چشم دیدن ما را ندارند و انقلاب اسلامی امروز نقطه ثقل ازادگان جهان است و چقدر دلپذیر است خدمت مومنانه در این انقلاب لذا تقاضا داریم مسئولان استان هدیه ای که امروز برای شما آوردیم را حمایت کرده و قدر آن را بدانید چرا که و ابوحمزه خادم شما خواهد بود.

در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده وقت استان همدان به عنوان فرمانده جدید سپاه استان کرمان معرفی شد و از خدمات سردار نوری قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهل سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان