برنامه تشییع و خاکسپاری شهید محمد صادقی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 125890
برنامه تشییع و خاکسپاری شهید محمد صادقی در رفسنجان

فرمانداررفسنجان گفت : مراسم تشییع شهید محمدصادقی از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق( ع) همراه با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود .

خانه » فرهنگی مذهبی » برنامه تشییع و خاکسپاری شهید محمد صادقی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، فرماندار رفسنجان در جلسه هماهنگی شییع پیکر شهید سردار محمد علی محمدصادقی اظهار داشت : خداوند متعالی دفاع مقدس را طوری قرار داده است که ما بیمه شهدا هستیم و چندسالی یکبار  میهمان یک شهید هستیم و این باعث می شود معنویات شهدا در جامعه وجود داشته باشد .

وی با بیان اینکه وجود شهدا یک نعمت است تصریح کرد :سه شنبه شب پیکر مطهر شهید محمدعلی محمد صادقی به سیرجان منتقل می شود .

فرماندار بیان داشت : مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدصادقی در رفسنجان از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق( ع) همراه با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود .

وی افزود : مسیر تشییع از حسینیه ثارالله تا میدان ابراهیم و پس از اقامه نماز، شهید به سمت هرمز آباد زادگاه شهید تشییع خواهد شد.

لازم به ذکر است ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۲۸ تیرماه استقبال از پیکر مطهر شهید در شهرک سرچشمه ، نماز ظهر و عصر در فرمانداری رفسنجان ، ساعت ۱۶ در یادواره شهدای جعفرآباد نوق ، ساعت ۱۸ تا ۲۰ وداع با پیکر شهید در منزل ایشان در روستای دهن آباد، بعد از نماز مغرب و عشا در یادواره شهدای عیش آباد و سپس منزل حجت الاسلام علی‌ حسینی ( مراسم شهادت امام جعفر صادق) و سپس در یادواره شهدای روحانی و طلبه تقی آباد کشکوییه انجام می شود.

 

برچسب ها:
تشییع شهید محمد صادقی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان