رئیس دادگستری رفسنجان در همایش عفاف و حجاب مطرح کرد:

فضای مجازی بدون پیوست فرهنگی تلفات بالایی دارد

  • شناسه خبر: 125547
فضای مجازی بدون پیوست فرهنگی تلفات بالایی دارد

رئیس دادگستری رفسنجان گفت:از زمانیکه تلگرام توسعه پیدا کرده ما شاهد افزایش پرونده هایی در ارتباط با این بحث هستیم مسائلی که قبلا نبوده است، در فضای مجازی یک فضای تجربه نشده و بدون پیوست فرهنگی تلفات زیاد و آسیب ها فراوان می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » فضای مجازی بدون پیوست فرهنگی تلفات بالایی دارد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام مهدی پور محمدی در همایش عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در رفسنجان برگزار شد با بیان اینکه اکنون شاهد جابه جایی ارزش ها در جامعه هستیم اظهار داشت: در مسئله حجاب گاهی ما فعل را می بینیم و ظاهر فرد را می بینیم اما ریشه و اساس قصه در صفتی که در شخص، جامعه و یا خانواده وجود دارد، ریشه حجاب حیا و عفت است و ریشه بی حجابی بی عفتی است و بروز آن در فعل است که بصورت بی حجابی می بینیم.

وی افزود: اتفاقی که در حال رخ دادن است برنامه ویژه داشتن برای کودکان است که سند ۲۰۳۰ موارد است در مهد کودک ها با آموزه های خودشان بر روی کودکان و بچه های دبستان کار می کنند ، غذای روح کودک را چه سی به خورد او می دهد کسانی که با برنامه کار می کنند.

پور محمدی با بیان اینکه در مبحث حیا و عفاف یکی از کارهای بزرگ جا انداختن مسئله عفاف است تصریح کرد: راس تمام فضیلتها حیا است و تمام سعی و تلاش دشمن این است که حیا را از جامعه برچیند.

رئیس دادگستری رفسنجان به فعالیت ۵ هزار و ۸۰۰ کانال ماهواره ای با برنامه های مستهجن و خشونت آمیز اشاره کرد و گفت:  ۲۰۰ کانال ماهواره فارسی زبان هستند که و ۷۰ کانال فارسی زبان در ایران قابل دریافت است و خشونت و بی حیایی را ترویج می کنند این دو مسئله مهم است و موفق هم شدند.

وی خاطر نشان کرد: آنگاه که زن در جامعه بی حیا شد خودش و خانواده و جامعه را ساقط خواهد کرد نقش زن در حوادث تاریح بسیار پررنگ بوده است.

پور محمدی گفت: دشمن درست به سراغ مسئله اصلی رفته اگر بخواهد جامعه صالح باشد زنان جامعه صالح باشند و اگر به سقوط کشانده شود زنهای جامعه ان را به سقوط خواهندکشید.

رئیس دادگستری رفسنجان با اشاره به وضعیت وخیم غربی ها در این باره اظهار داشت: خود غربی ها از این وضعیتی که دارند راضی نیستند اما سخنی نمی گویند، ۷۰ درصد دختران در اروپا بی شناسنامه هستند ۸۰ درصد دخترها سابقه سقط جنین دارند بیشترین خشونت جنسی را و بیشتر از کشورهای اسلامی را دارند.

وی بیان داشت: در جاهلیت قدیم شخص زن را زنده به گور می کردند در جاهلیت مدرن شخصیت زن مدفون شده است.

پور محمدی خاطر نشان کرد: در بحث خانواده نقش عفت و حیا در پایداری خانواده و قصه برعکس ان به وضوح آشکار است از امارها و اقام ، ۷۰ درصد پرونده های دادگاه خانواده تجهیزات دریافت ماهواره دارند.

وی خاطر نشان کرد: از زمانیکه تلگرام توسعه پیدا کرده ما شاهد افزایش پرونده هایی در ارتباط با این بحث هستیم مسائلی که قبلا نبوده است، در فضای مجازی یک فضای تجربه نشده و بدون پیوست فرهنگی تلفات زیاد و آسیب ها فراوان می شود.

پور محمدی به ارزش عفت و حیا در اموزه های دینی اشاره کرد و گفت: درجه کسی که در صف اول جبهه می جنگد از جوانی که قدرت گناه دارد و گناه نمی کند بیشتر نیست اون در جهاد اصغر و این جوان در صحنه جهاد اکبر است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه های فرهنگی در این زمینه خاطر نشان کرد: چنین برنامه هایی باید تداوم داشته باشد سالی یک بار کافی نیست تا بتوانیم نقش مثبت بسیجیان، نهادهای فرهنگی، مسئولین، ائمه جمعه و … را تبیین کنیم.

برچسب ها:
رئیس دادگستری رفسنجان فضای مجازی همایش حجاب و عفاف در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان