عوامل تروردانشجویان بسیجی چابهاردستگیرشدند

  • شناسه خبر: 12549
عوامل تروردانشجویان بسیجی چابهاردستگیرشدند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: عوامل ترور دو دانشجو بسیجی چابهار از سوی دستگاه‌های امنیتی استان شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  فرهنگ اسکو ، هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران درباره ترور یک معلم در این استان گفت: این معلم در شهرستان […]

خانه » آخرین اخبار » عوامل تروردانشجویان بسیجی چابهاردستگیرشدند
نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: عوامل ترور دو دانشجو بسیجی چابهار از سوی دستگاه‌های امنیتی استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  فرهنگ اسکو ، هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران درباره ترور یک معلم در این استان گفت: این معلم در شهرستان سرباز توسط عوامل تروریستی وابسته به نیروهای بیگانه به شهادت رسیده است.

وی افزود: تا به این لحظه دلیل این ترور و عوامل آن مشخص نشده‌اند.

میرمرادزهی اظهار داشت: به طورحتم اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا رخ می‌دهد از این رو انتظار می‌رود که دستگاه‌های امنیتی کشور و همچنین مسئولین بلند‌پایه کشورمان از مجامع بین‌المللی پیگیر این ماجرا باشند.

وی همچنین با اشاره حادثه تروریستی که هفته گذشته در این استان رخ داد تصریح کرد: عوامل ترور دو دانشجو بسیجی از سوی دستگاه‌های امنیتی استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

برچسب ها:
عوامل تروردانشجويان بسيجي چابهاردستگيرشدند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان