ورکشاپ تخصصی خلاقیت مادر و کودک در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 125486
ورکشاپ تخصصی خلاقیت مادر و کودک در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

عصر روز گذشته شنبه ۱۷ تیرماه ورکشاپ تخصصی خلاقیت مادر و کودک در مرکز لگوی آموزشی و آکادمی خلاقیت رفسنجان « نمایندگی دانشگاه تهران » برگزار شد.

خانه » علم و فن آوری » ورکشاپ تخصصی خلاقیت مادر و کودک در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، عصر روز گذشته شنبه ۱۷ تیرماه ورکشاپ تخصصی خلاقیت مادر و کودک در مرکز لگوی آموزشی و آکادمی خلاقیت رفسنجان « نمایندگی دانشگاه تهران » با استقبال خوب خانواده ها برگزار شد.

در این کارگاه دو ساعته که قرار بود لگوی آموزشی، نقاشی و خلاقیت، بازی با رنگ و گل، نقاشی دیواری، کاردستی، چرتکه، رباتیک، مشاوره کودک انجام گیرد. بدلیل ازدحام جمعیت برنامه چرتکه، رباتیک و مشاوره کودک کنسل شد.
بعد از گروه بندی کردن بچه ها هر کدام جداگانه بازیها را تجربه کردند.

از آنجایی که لگوی آموزشی بر اساس طرح درس خاص خود بوده از سنین ۳ تا ۸ سال به مواردی از قبیل: برقراری ارتباط و مشارکت، بیان نظرات و قصه گویی، پشتکار، مهارت دستی، نقاشی و خلاقیت، اعتماد به نفس و مهارت حل مسئله می پردازد می تواند مهارتهای لازم زندگی را در قالب طرح درسهایی که از طرف دفتر مرکزی تهران فقط در اختیار نمایندگی قرار می گیرد به فراگیران آموزش داد. متاسفانه بعضی از خانواده ها لگو را بعنوان خانه بازی می شناسند و با تهیه بعضی قطعات غیر استاندارد و مشابه لگو بازخورد خوبی را از بچه ها دریافت نمی کنند.

مجوز بعدی: شرکت دانش بنیان لکو هست که تحت نظر دانشگاه صنعتی شریف تهران بوده و آموزش چرتکه، هوافضا، رباتیک، سازه ماکارونی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، ماشین سوخت شیمیایی، موشک آبی، مزرعه فکر، دومینو و نجات تخم مرغ را شامل می شود و برای سنین ۳ سال تا ۱۸ سال مناسب است.
قابل ذکر است که شرکت دانش بنیان لکو و لگوی آموزشی نمایندگی انحصاری رفسنجان بوده و اعزام به مسابقات استانی، منطقه ای و کشوری از طریق نمایندگی امکان پذیر است. در مسابقات کشوری که هر سال در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می گردد افراد برتر به مسابقات جهانی راه می یابند.

مهد کودکها، پیش دبستانی و مدارس رفسنجان، کشکوییه، سرچشمه، بهرمان و صفائیه جهت همکاری می توانند با شماره ۰۹۳۶۷۹۱۶۲۸۹ دکتر وحیدی مدیر نمایندگی لگوی آموزشی و آکادمی خلاقیت رفسنجان تماس حاصل نمایند.

کانون تعاون مخترعان، پژوهشگران، مبتکران و نخبگان استان هم برای دانش آموزان در زمینه فیزیک و نجوم، شیمی، سنگ شناسی، برق، مکانیک و…. بصورت کارگاهی و پژوهشگری آموزشهای لازم را ارائه می دهد.

جهت اطلاعات بیشتر به کانال @all_education ، گروه مادر و کودک خلاق https://t.me/joinchat/A9MkVECKXPPn2jKAXHFUfg ، لگوی آموزشی Legoeducation.ir ، دانش بنیان لکو Leco.ir مراجعه نمایید.

 

برچسب ها:
خلاقیت مادر و کودک ورکشاپ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان