چهارمین جمعه بازار سراسری کآشف در رفسنجان برپا شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 125465
چهارمین جمعه بازار سراسری کآشف در رفسنجان برپا شد / تصاویر

چهارمین جمعه بازار سراسری کآشف (کارآفرینان شایسته فردا ) روز گذشته در گلستان امین رفسنجان برپا شد.

خانه » اجتماعی » چهارمین جمعه بازار سراسری کآشف در رفسنجان برپا شد / تصاویر

خانم مرتضوی مدیر طرح کآشف در رفسنجان در حاشیه این جمعه بازار در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: طرح ملی کآشف با حمایت دانشکده ی کار آفرینی دانشگاه تهران و البته با حمایت و همکاری آموزش وپرورش شهرستان رفسنجان از چهار هفته گذشته شروع به فعالیت کرده است .

وی افزود: اولین بازارچه کآشف در رفسنجان ۲۲ بهمن سال گذشته و دومین بازارچه امروز شانزدهم تیر ماه برگزار شد و همچنین امروز چهارمین جمعه بازارچه با حضور بیست شهر ایران به طور سراسری و همزمان برگزارشد.

مرتضوی خاطر نشان کرد: کآشف مخفف کلمه کار آفرین شایسته فرداست شعار طرح ملی کاشف ،دانش آموز امروز کار آفرین شایسته فرداست.

وی ادامه داد: در این بازارچه ۱۵ غرفه که شامل کارهای دستی بچه ها بود ، اماده شده است و این غرفه ها برای خیریه نیست ولی در کلاس های آموزشی مطرح می شود که دانش آموزان مبلغی را به دلخواه صرف امور خیریه کنند .
مرتضوی تصریح کرد: هر ماه یک جمعه بازار سراسری برپا می شود و ثبت نام هم به صورت اینترنتی انجام میگیرد .اگر تعداد ثبت نامی ها به حد نصاب برسد مجددا این بازارچه را نیمه مرداد برگزار می کنیم.
وی افزود: هزینه ی هر غرفه در کل ایران بصورت سراسری ۳۰ تومان بود ولی هر شهر بسته به بزرگی و کوچکی و عوامل دیگر کد تخفیف میگیرد ولی برای ما تقریبا نیم بها و ۱۶ هزار تومان بود.
مرتضوی گفت: هدف از این برنامه این است که  دانش اموزان از سن نوجوانی وکودکی کار افرین باشند و نه کار جو ، بهترین نوع شغل کار افرینی است چون خلاقانه ونوست وهم برای دیگران کار ایجاد می شود .

خبر و عکس از فاطمه پور بهنام

برچسب ها:
جمعه بازار کآشف کاشف در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان