میزبانی زورخانه امام علی(ع) از عوامل باشگاه مس رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 125378
میزبانی زورخانه امام علی(ع) از عوامل باشگاه مس رفسنجان / تصاویر

شب گذشته همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور مدیر عامل و دیگر اعضای باشگاه مس رفسنجان در زورخانه امام علی(ع) برگزار شد.

خانه » ورزشی » میزبانی زورخانه امام علی(ع) از عوامل باشگاه مس رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ; همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای شب گذشته با حضور محمودنیا مدیر عامل باشگاه ، سامره سرمربی ، محمدحسینی مربی و بازیکنان تیم مس رفسنجان به میزبانی زورخانه امام علی(ع)برگزار شد.

محسن مساحی رئیس سابق هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان و پیشکسوت این عرصه در این آیین ضمن خیر مقدم به حضور عوامل باشگاه صنعت مس اظهار داشت :بچه های تیم مس ،مدیرعامل این باشگاه و سرمربی این تیم علی سامره و همه کسانیکه تلاش می کنند جزو سرمایه های استان هستند اینها مختص یک ورزش نیستند و ابروی استان ماهستند .

وی تصریح کرد :خوشحال باشیم که امسال مربیهای زبده و خوبی داریم ،با سفری که سال ۹۴ با اقای محمودنیا در هلند بودیم ایشان را واقعا شناختیم ورزشکاران دیگر از روحیات و تجربیات ایشان به عنوان یک الگو استفاده می کنند .

وی افزود :یکی از شش دانگ های  ورزش ما اقای محمودنیا می باشد ،مدت که ایشان سکان دار ورزش استان کرمان بودند حرکتهای خوبی در ورزش استان شد که بی سابقه بود طرح توسعه استان بعد از ایشان متوقف شد .

مساحی بیان داشت :امیدواریم همکاران دیگر بعد از ایشان راه ایشان را ادامه بدهند و شما هم مطمئن باشید با بودن این مربی  بزرگ و مدیرعامل باشگاه حتما در مسابقات فصل جدید موفق خواهید بود .

وی ادامه داد :مطمئن باشید خیلی از شاخص های که اقای محمود نیا دارند شما در زندگی، الگو قرار خواهید داد به مروز زمان این موضوع را متوجه  خواهید شد ،ایشان سال ۹۴ بهترین مدیرکل در فرهنگ ورزش پهلوانی در کشور را از ان خود کردند .

مساحی بیان داشت :حرکتهای بسیار خوب و همایش های خوبی در استان انجام شد ،امسال فرهنگ پهلوانی را به علت کمبود مالی نتوانستند انجام بدهند ،وجه ای که ایشان در استان کرمان داشتند جزو سرمایه های ماست  .

وی افزود :شما باید رفسنجانیها را خوشحال کنید و برای فوتبال این شهر ابروی داری کنید .

  

برچسب ها:
باشگاه مس رفسنجان زورخانه امام علی(ع) رفسنجان همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    چرا مسئولین ورزش فقط فوتبال را جز ورزشها می دانند چرا به ورزش کاراته اهمیت نمیدهند ما باید برای تمام مسابقات خودمان هزینه کنیم اگر وزارت ورزش بودجه دارد چرا به این ورزش کمک نمی کند اگر ندارد این هزینه هایی که به فوتبالیست ها می دهند از کجا هست حکایت یک بام و دو هوا هست

    امیر

    سلام ای کاش آقای مساحی می گفتن که بودجه سفرشون به هلند رو آقای محمودی نیا از کجا تامین کردند ، یکی از دلایل کنار گذاشتن محمودی نیا از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان همین هزینه های غیرضروری بود .حق برخی رشته های ورزشی در شهرستانها رو به بعضی نورچشمی ها ( مثل آقای مساحی )می دادند و برنامه های پرزرق و برق رو با هزینه های گزاف به ورزش محروم استان تحمیل کردند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان