امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه رفسنجان مطرح کرد:

ضرورت تقابل جدی دولت با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا / توهین به سپاه ظلم است

  • شناسه خبر: 125373
ضرورت تقابل جدی دولت با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا / توهین به سپاه ظلم است

امام جمعه رفسنجان با تقدیر از اقدام شایسته مجلس در تقابل با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا ، تقابل جدی دولت به ویژه تیم مذاکره کننده را لازم دانست و گفت: تحریم های جدید گرفتاریهای جدید زیادی را ایجاد می کند که ده برجام دیگر هم نمی تواند کاری کند ، حضرات آقایان جدی وارد شوید پناه ببرید به رهبری و امت نترسید از غربی ها و اروپایی ها .

خانه » سیاسی » ضرورت تقابل جدی دولت با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا / توهین به سپاه ظلم است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و رعایت نظم و مقررات و دعوت به اصلاح ذات البین ضمن قدردانی از دستگاه قضایی شهرستان در پی اقدام اخیر ان در اعدام یک مفسد اخلاقی اظهار داشت: از دستگاه قضا که قاطعانه در برخورد با مخلان و مفسدان اخلاقی کوتاه کوتاه نمی آیند و زحمات بی شائیه نیروی انتظامی را ارج می نهد تشکر می کنیم.

وی افزود: در در چند ماه گذشته یک تجاوز به عنف در دل شهر صورت گرفت که نیروی انتظامی پس از کسب اطلاع و شناسایی کمتر از ۲۰ ساعت فرد را دستگیر و دستگاه قضا به وظیفه شرعی خود عمل کرد و او را به دار مجازات اعدام آویخت.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: اراذل اوباش و مفسدان بدانند که نیروی انتطامی،نظامی، اطلاعاتی و قضایی کوتاه نمی ایند با شدت برخورد می کنند و آنها را رها نمی کنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مردم گله مندند از بحث مواد مخدر، باید برای این مهم فرهنگ سازی کنیم که جوانان به هیچ اعتیادی روی نیاورند ؛ اعتیاد در هر شکل نابود کننده است و زندگی ها را تلاشی می کند.

وی افزود: در زمینه قلیان که نیروی انتظامی انگیزه قوی داشتند همه مسئولان شهرستان پای کار بودند و الان مصرف قلیان در ملاعام و پارک ها غیر مجاز است و در صورت مشاهده نیروی انتطامی را مطلع سازید تا برخورد کند.

رمضانی با اشاره به آغاز طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان بیان داشت: در این موضوع  یک عزم عمومی صورت گرفته و نیروی انتظامی پای کار امده است، نمی گوییم که به افراد فقیر کمک نشود بلکه به این شکل نباشد این خلاق قانون و کرامت انسانی است، اگر واقعا فرد نیازمند باشند تحت پوششش کمیته امداد و بهزیستی یا خیریه هاقرار میگیرند به فقیر بایستی هدفمند و مدیریت شده کمک کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ضرورت عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: عمل به این مهم سیلی محکمی بر دهان شیطان و ایادی آن است وضع کنونی جامعه را ببینید روز عفاف و حجاب در پیش از است وضعیت پوشش در جامعه نگران کننده است.

وی افزود: این چه ایمانی است که از شهرهای دیگر گروه هایی را دعوت می کند تا نامشروع برنامه اجرا می کنند در شهر خودمان هستند گروه هایی که مشروع برنامه اجرا می کنند، اگر اهل رعایت نباشیم امر به معروف نکنیم هرچند متدین باشیم اگر گناه در جامعه زیاد شد تر و خشک همه با هم می سوزند.

رمضانی پور بیان داشت: اجازه ندهیم محلات اجازه ندهند به بهانه عروسی آسایش مردم را بهم بزنند اجازه ندهیم هر کس هرکار دوست دارد انجام دهد.

وی تصریح کرد: برخی به سمت آزادی های غیر مشروع رفتند و این محصول کم توجهی و بی اعتقادی برخی مسئولین عالی کشور است هرچند قدردانی می کنیم از وزیر کشور که بخش نامه ای را در این زمینه صادر کردند.

رمضانی پور با گرامیداشت روز عفاف و حجاب در ۲۱ تیرماه اظهار داشت: نگذاریم خون شهدای حجاب هدر برود و حجاب از جامعه ما برچیده شود امروز ماهواره و فضای مجازی کار خودش را انجام می دهد و زورش از رضاخان قلدر هم بیشتر شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سخنی از امام(ره) که فرمودند “جلوگیری از آزادی های مخرب غربی بر مسئولان و مردم واجب است و مخالفت اسلام با بی عفتی است نه آزادی ” تصریح کرد: مخالفت اسلام با بی حجابی نه مقابله با آزادی افراد بلکه همان بی عفتی است، باید در این راستا قدم برداریم.

رمضانی با اشاره به برنامه های ویژه هفته حجاب و عفاف در شهرستان بیان داشت: همایش حجاب و عفاف و نقش آن در سلامت خانواده روز سه شنبه ۲۰ تیر ماه و تجمع و راهپیمایی به مناسبت روز عفاف و حجاب چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ از مسیر میدان شهدا تا مسجد جامع از سوی سپاه ناحیه مقاومت برگزار می شود.

امام جمعه به دیدار اخیر مسئولان قضایی کشور با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر ، ضرورت برخورد جدی با قانون شکنان در جامعه ، ضرورت تلاش برای اصلاح هر چه بیشتر و سالم سازی قوه قضائیه و اهمیت آموزش عمومی و در پیش رفتن روشهای جذاب در آشنایی مردم با حقوقشان را از جمله میاحث این دیدار عنوان کرد.

رمضانی پور با تقدیر از اقدام شایسته مجلس در تقابل با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا ، تقابل جدی دولت به ویژه تیم مذاکره کننده را لازم دانست و گفت: تحریم های جدید گرفتاریهای جدید زیادی را ایجاد می کند که ده برجام دیگر هم نمی تواند کاری کند ، حضرات آقایان جدی وارد شوید پناه ببرید به رهبری و امت نترسید از غربی ها و اروپایی ها .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به میزبانی دولت فرانسه از منافقین اظهار داشت: دولت در برابر این اقدام دولت فرانسه صرفا یک گلایه می کند باید تو دهن اینها می زدند، باید سفیر فرانسه را احضار میکردند ؛ چه چیزی باعث شده که اینها به راحتی عزت ملت را زیر سوال می برند و شما برخورد نمی کنید.

وی با اشاره به سالگرد جنگ ۳۳ روزه مقاومت اسلامی لبنان در مقابل رژیم بعثی صهیونسم و شکست افتضاح اسرائیل تصریح کرد: رژیم بعثی بداند حزب الله لبنان امروز هرچه بیشتر بر اقتدار و تاکتیک خود افزوده و اماده مقابله با رژیم جعلی خواهد بود، صدها و هزاران موشک اماده دارد برای ریختن بر سر این صهیونیسم های جنایتکار.

رمضانی پور به سالروز افشای کودتای آمریکا ور پادگان نوژه در سال ۵۹  و آغاز تحریم ها آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب  علاج صحیح تقابل با آمریکا استحکام نظام داخلی کشور است ، مسئولات از سخنان تفرقه انگیز و ایجاد دو قطبی در کشور پرهیز و زمینه توهین به خودشان را فراهم نکنند مردم عملکرذ را می بینند و عکس العمل نشان می دهند.

وی خاطر نشان کرد: باید بگوییم فاین تذهبون؟ یکی از ظلم های توهین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است  و جاداشت مردم واکنش تندی در برابر این سخنان انجام می دانند سپاهی که با اینهم عظمت و اقتدار ایستاده است حقش این است که اینگونه برخورد کنند و سخن برانند ؟

رمضانی پور در ادامه با اشاره به انعقاد قرار دادهای نفتی جدید در کشورمان تصریح کرد:  در این قرار دادها هم خطر نفوذ است هم بد عهدی هایی از سوی شرکت توتال فرانسه ، ما از دولت می خواهیم پول به اینها ندهید اینها را بر باد فنا خواهید داد اینها به عهد خودشان وفا نخواهند کرد.

امام جمعه رفسنجان در پایان با اشاره به تشدید گرمای هوا بر ضرورت مصرف بهینه آب و برق در شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر هر کدام از ما تنها ده درصد صرفه جویی کنیم از بحران عبور خواهیم کرد .

برچسب ها:
تحریم توهین دولت سپاه سنای آمریکا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان