فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان رفسنجان مطرح کرد :

همایش نقش حجاب و عفاف در کانون خانواده برگزار می شود

  • شناسه خبر: 125370
همایش نقش حجاب و عفاف در کانون خانواده برگزار می شود

دو برنامه کلی و کشوری در خصوص حجاب و عفاف داریم تجمع و راه پیمایی  بانوان درروز ۲۱ تیرماه ،برگزاری همایش نقش حجاب و عفاف در کانون خانواده در بیستم تیرماه می باشد.

خانه » آخرین اخبار » همایش نقش حجاب و عفاف در کانون خانواده برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ؛سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان صبح امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت :طبق مصوبه در خصوص اجرای برنامه های هفته حجاب و عفاف ،همه ادارات باید برنامه های فرهنگی حجاب و عفاف را پیگیری و اجرا کنند ،برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه ها و فضاهای شهری ،برگزاری نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف  و جلوگیری از عرضه پوشاک های نامناسب از برنامه های هفته حجاب و عفاف می باشد .

وی تصریح کرد :دعوت از اتحادیه و صنف ها ، ساماندهی و کنترل وضعیت پوشش و رفتار برخی هنرمندان در روزنامه ها و فضاهای مجازی و محیط های هنری ،ترویج واقعه تاریخی گوهرشاد  و اطلاع رسانی در این خصوص و استفاده از کارشناسان در برنامه های رادیویی و رسانه ها ،معرفی فعالان در عرصه تولید حجاب و عفاف ،هشدار نیروی انتظامی به بی بندباری و… از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف می باشد .

سرهنگ سلطانی بیان داشت :دو برنامه کلی و کشوری در خصوص حجاب و عفاف داریم تجمع و راه پیمایی  بانوان درروز ۲۱ تیرماه ،برگزاری همایش نقش حجاب و عفاف در کانون خانواده در بیستم تیرماه می باشد .

برچسب ها:
امر به معروف و نهی از منکر بسیج حجاب و عفاف سرهنگ علی سلطانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عبدالرضا

    درود بر جناب سرهنگ و کل سپاه که شعار نمیدهد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان