درخششی دیگر از بانوان اتومبیلران رفسنجانی/ اقدام شایسته قهرمان اتومبیلران رفسنجانی در مسابقات چندجانبه اسلالوم کشور

  • شناسه خبر: 125346
درخششی دیگر از بانوان اتومبیلران رفسنجانی/ اقدام شایسته قهرمان اتومبیلران رفسنجانی در مسابقات چندجانبه اسلالوم کشور

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان از کسب دو مقام قهرمانی و نائب قهرمانی توسط بانوان اتومبیلران شهرستان در پنجمین دوره مسابقات چندجانبه اسلالوم جام عید سعید فطر خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » درخششی دیگر از بانوان اتومبیلران رفسنجانی/ اقدام شایسته قهرمان اتومبیلران رفسنجانی در مسابقات چندجانبه اسلالوم کشور

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حسین راکی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۵۵ نفر از قهرمانان کشوری از استان های تهران، البرز، کرمان، یزد، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند، اظهار کرد: مسابقات چندجانبه اسلالوم جام عید سعید فطر روز جمعه نهم تیرماه در پارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب کرج و با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان با حضور دو نماینده به سرپرستی آقای حمید جعفری در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که در پایان در کلاس بانوان خانم ها زهرا برهانی و ثریا یزدان پناه نمایندگان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان شدند.

راکی خاطرنشان کرد: در اقدامی بجا و شایسته سرکار خانم زهرا برهانی به رسم ادب و ادای احترام جایگاه خود را به استاد و پیشکسوت خود سرکار خانم ثریا یزدان پناه اهدا نمود و خود بر سکوی دوم ایستاد.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان در پایان از برگزاری مسابقات اتومبیلرانی ریس اسلالوم چندجانبه با حضور تیم هایی از استان های یزد، کرمان، فارس و … در تاریخ سی ام تیرماه سال جاری در پیست کارتینگ شهربازی خبر داد.

برچسب ها:
اتومبیلرانی اسلالوم قهرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان